recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Trådløs DVD og VCR til TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTrådløs DVD og VCR til TV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Morten88 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-November-2005
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Emne: Trådløs DVD og VCR til TV
    Sendt: 27-November-2005 kl. 01:55

Hej!

Jeg har nu gennesøgt hele nettet for at få svar på mit spørgsmål, men synes ikke jeg findet noget, så nu prøver jeg her!

Jeg har et plasma-fjernsyn, som jeg gerne vil have op på væggen at hænge, og vil derfor meget gerne slippe for scart-stik til DVD'en og video'en, og tænkte på at købe et Philips Trådløst TV-link, men kom så til at læse produktbeskrivelsen, og heri lyder det, for mig, som om man kun kan bruge denne til at sende signaler mellem flere fjernsyn. Men jeg har ikke brug for at få sendt signaler til flere fjernsyn, men kun ét.

Mit spørgsmål er så: kan dette TV-link bruges til at koble min DVD og video til fjernsynet trådløst, og IKKE sende signalet på andre fjernsyn end dette ene? Det er kun for at slippe for ledningerne, at jeg vil have det.
Hvis ikke dette kan lade sig gøre, hvad kan man så evt. bruge, for at sende signalerne, og slippe for ledningerne?

På fornånd mange tak!

Til top
Morten88 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-November-2005
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2005 kl. 18:45

Okay.

Men jeg vil gerne have sådan at jeg kan få koblet BÅDE DVD'en og video'en til, trådløst, sådan at de vil kunne fungere på samme tid begge to.
Kan jeg så bruge en Philips SLV3220/00 til dette?
Kan man nøjes med én pakke, eller skal man købe to gange TV-link for at få koblet både DVD og video til på samme måde?



Redigeret af Morten88
Til top
Morten88 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-November-2005
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2005 kl. 20:58

Ja, det var også meget dumt formuleret det der!
Det jeg mener er:
Om jeg kan koble både video'en og DVD'en på det trådløse 'netværk', sådan at hvis jeg f.eks. ser en DVD-film, og derefter vil se en VHS-film, så skal jeg ikke til at flytte om på nogle kort eller sendere eller noget. Så kan jeg bare tænde for video'en. Håber det er forståeligt nu? Ellers må jeg prøve at omformulere igen!

På forhånd mange tak!

Til top
erimads Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 93
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2005 kl. 14:41

Hej.

Ta et kik på denne har både omskifter for 4 enheder og trådløs link.

http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/cpindex.pl?ctn=SLV 5400/00&scy=DK&slg=da

MVH.

Erik.

Til top
Morten88 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-November-2005
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2005 kl. 14:49

Okay!

Mange tak for hjælpen og veligheden!

Til top
MortenP Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 654
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2005 kl. 14:50
En god ide kan også være at hænge plasma'et på en træplade du lige klodser op på måske 2-3 cm tykke klodser. .
På denne måde kan du borde hul og lave kabelføringen BAG træpladen, og altså ikke have synlige kabler til at hænge.

For med den Philips trådløs ting vil du jo stadig skulle have noget hængende ud af skærmen

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu