recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Flytte data inden oprettelse af Raid
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFlytte data inden oprettelse af Raid

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 889
Direkte link til dette indlæg Emne: Flytte data inden oprettelse af Raid
    Sendt: 06-April-2010 kl. 19:50


Jeg har en Qnap ts-210 hvor jeg har haft en enkelt 1,5tb disk i, i dag har jeg så modtaget en disk magen til og ville godt have lavet så jeg nu har knapt 3tb til rådighed til film/musik.. Kan det gøres imens min data stadig er på disken, eller skal jeg til at flytte de ca 1,4tb  der ligger på den før jeg kan oprette den som en disk.
Til top
teleplus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 364
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2010 kl. 20:34
Jeg tror at max. size på din TS-210 er 2TB - enten som single disk (kræver firmware 3.0 eller bedre) eller i Raid. Online RAID konfiguration er heller ikke muligt.

Jeg har for nyligt opgraderet min TS-209 PRO II og jeg valgte den sikre løsning - backup til PC (900GB på ca. 32 timer) og installation ad 2X 1,5TB i Raid1 via QNAP finder.
Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 889
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2010 kl. 22:34
Max er 4tb, så det burde ikke være noget problem med 3tb...

Jeg har skrevet til deres support om det er muligt, og ellers må flytte rundt på data'en... Men det tager jo heller ikke lang tid Stern Smile
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu