recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung og Nvidia
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung og Nvidia

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
flaske Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 19-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung og Nvidia
    Sendt: 09-April-2010 kl. 22:26
Hej,
Jeg har netop modtaget mit Samsung Syncmaster P2470HD, og har fået sat kabeltv fra Yousee fint til. Ingen problemer. Endvidere har jeg min bærbare (via dockingstation) sat til via RBG stikket, hvilket også fungerer upåklageligt.
Problemet er min stationære pc med Nvidia GeForce GTX 260, som er tilkoblet med HDMI stik. Den har, somn ønsket, automatisk valgt 1920x1080 (60Hz, 32bit) men skærmbilledet er for stort til monitoren, og alt står uskarpt. Det er f.eks. som om, der er en hvid skygge rundt om al sort tekst. Det ser nøjagtigt ud som om, at skærmopløsningen er forkert. Men jeg har prøvet alverdens skærmopløsninger, og selv 1280x720 er for stort til monitoren.
Jeg har talt med Samsung, der ikke mente, at det var et problem med skærmen, men de anbefalede at opgradere firmware, hvilket jeg har gjort, og det hjalp intet. Skærm-driveren er også den nyeste.
Jeg har også skiftet billedstørrelse på tv'ets menu til "Skærmtilpasning", og det får rigtignok skærmbilledet til at passe til monitorens størrelse, men billedkvaliteten er uændret ringe.
Jeg havde tidligere en Samsung T240 sat til samme stationære pc, og det fungerede perfekt.
Håber, at nogen kan hjælpe!
 
Confused
/Flaske
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu