recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - YouSee Bredbånd installation
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYouSee Bredbånd installation

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ShelbyPoker Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 110
Direkte link til dette indlæg Emne: YouSee Bredbånd installation
    Sendt: 19-April-2010 kl. 18:34
Hej
 
Ja, YouSee har jo lukket nu, så jeg prøver lige her - umiddelbart er forstanden alligevel også større her Smile
 
Jeg har netop modtaget trådløs router fra YouSee og skal ha' skiftet til dem inden så længe
 
"Problemet" er at vores antennesignal ryger ind i kælderen - direkte ind i et stjerne-netværk (dvs. en forstærker først og så nogle fordelere) - signalet skal naturligvis tages på tilgangen, men den medfølgende adapter kan jeg jo ikke rigtigt bruge, da det er typen som skal sættes uden på et almindelige antennestiks-vægudtag
 
Kan jeg bare bruge en almindelig fordeler (med f-connectorer) eller SKAL der være en form for filter i ?
 
 
Mvh.
ShelbyPoker
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2010 kl. 18:55
 
 Der skal bruges et Data udtag for tilslutning af Modemmet. Det normal er, at der påsættes en dåse udenpå det normale vægudtag, der har udgang til TV/Radio og Data, eller også erstattes udtaget med en ny vægdåse med TV/Radio/Data udtag.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
ShelbyPoker Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 110
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2010 kl. 20:13
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 
 Der skal bruges et Data udtag for tilslutning af Modemmet. Det normal er, at der påsættes en dåse udenpå det normale vægudtag, der har udgang til TV/Radio og Data, eller også erstattes udtaget med en ny vægdåse med TV/Radio/Data udtag.
 
Hej Radiomanden
 
Ja, det er også hvad jeg skriver - men når nu jeg har en installation som er lavet på en lidt anden måde, så gik mit spørgsmål mere på hvad man så gør
 
Jeg kan naturligvis bare montere et vægudtag i min installation, men det ville virke mere rigtigt hvis der fandtes en form for f-connector-filter
 
Mvh.
 
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2010 kl. 20:21
 
 Jeg ved at Teknikkerne fra You See har dem, men lige hvor de kan købes.?
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu