recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 fra USA
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 fra USA

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
StigP Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2009
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 52
Direkte link til dette indlæg Emne: PS3 fra USA
    Sendt: 27-April-2010 kl. 19:48
Jeg tænkte jeg lige ville dele en smugle erfaring som måske kan komme andre herinde til gavn.

I vores stue har vi en europæisk PS3 Slim som vi har været rigtig glad for til at streame DivX og billeder fra vores Time Capsule og iMac. Derudover bruger jeg den til at spille en del, men ikke til DVD og BD, da vi har en dedikeret BD-afspiller.

Min begejstring for PS3'en gjorde så at jeg gerne ville have en i soveværelset også så man har samme muligheder derinde. For at også kunne se Region A BD'er besluttede jeg mig derfor for at få en US version af PS3'en, sætte den op i stuen og hænge min EU PS3 op inde i soveværelset. I den forbindelse synes jeg lige i skulle høre om det gode resultat:

1. I firmware 3.30 kan man kopiere alt data fra en PS3 over på en anden PS3 inkl downloaded spil, film, savegames osv PÅ EEN GANG :) også mellem US og EU PS3'ere. Alt data blev derfor flyttet på under en halv time.

2. Spil både fra USA og EU virker i begge maskiner (hvis nogen skulle være i tvivl). På trods af der på US PS3'en står den kun virker med 120v virker den fint på 220v også.

3. I stuen kan jeg så nu afspille både BD region B (i min BD-afspiller) og region A (i min US PS3).

Jeg er rigtig glad for løsningen og håber i kan bruge info til noget.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu