recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Viasat+ TDS460NV defekt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketViasat+ TDS460NV defekt

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
TeeKay Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 29-April-2010
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: Viasat+ TDS460NV defekt
    Sendt: 30-April-2010 kl. 21:07
Hej Folks!
Min Viasat+ optager har fået blomstervand, og er sandsynligvis kaput. Har checket 220V sikring (OK), men der er ikke lys i nogen af lamperne, og harddisken giver ikke lyd fra sig.
Spørgsmål 1: Er der mulighed/sandsynlighed for at finde og udskifte en defekt sikring/komponent.
Spørgsmål 2: Hvis nej, er det så muligt at overflytte harddisken, (som måske er OK) til en anden lignenede brugt model, og se sine optagede programmer på denne.
Spørgsmål 3: Hvis 1 og 2 er "negative", findes der så muligheder for at kopiere de gamle optagelser over på en helt ny PVR.
Med frustrede hilsner
TeeKay
Til top
Bruger udmeldt 10 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 03-December-2007
Status: Offline
Point: 530
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2010 kl. 09:01
hvis du bor på sjælland, så har jeg en magen til som vi kan teste om din harddisk virker i den.
Jeg bor i Ringsted
 
Mejnert
Til top
TeeKay Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 29-April-2010
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2010 kl. 21:15
Hej Mejnert.
Tak for dit fine tilbud! Da jeg bor i Nordsjælland, vil jeg godt lige vente og se, om en lettere løsning viser sig. Ellers vil jeg gerne have lov at vende tilbage på et senere tidspunkt.
Med venlig hilsen
TeeKay
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu