recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erstatning for Popcorn Hour C-200
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketErstatning for Popcorn Hour C-200

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
2ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1498
Direkte link til dette indlæg Emne: Erstatning for Popcorn Hour C-200
    Sendt: 03-Maj-2010 kl. 23:01
Hej,
 
Findes der en maskien som har samme specifikationer som popcorn Hour C-200, men hvor tingene blot virker 100% ?? Får Popcorn snart styr på det interne netkort ?? Jeg tvivler Cry
 
Kommer der snart en firmware som retter på nogle af disse ting ??
 
Pft.
 
Mvh. Torben
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4796
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2010 kl. 06:45
Nej. Måske. Ja. (I den rækkefølge).
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
Leviathan.jk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-April-2009
Sted: Købrnhavn
Status: Offline
Point: 823
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2010 kl. 09:41
Ja(Dune 3.0), måske, ja.
 

 
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
Til top
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 820
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2010 kl. 12:01
hvad er der galt med den da. her køre alt 100% fint over networket siker på det ikke er e forkert opsætning ? Dune 3.0 bruger samme chipset som c-200 og det er der det såkalte problem med netkoret  liger så af få sådan en vil ikke hjælpe skrive såkalte da  det som det er nu saktens kan kalre 40gb+ blu-ray iso uden problmer
Til top
Dylmer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Status: Offline
Point: 173
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2010 kl. 21:01
Tja c-200, men vil nu heller ikk sige det er en dans på roser og den kan somme tider gøre lidt knuder så den skal genstartes....

Har læst et sted at Dune skulle være LIDT bedre på det punkt, men til gengæld kan den vist ikke modificeres nær så meget som PCH....

Men glæder mig også til at PCH får fingeren ud, især med bedre musikafspilning + billedvisning, ellers bliver jeg vist nødt til at få gang i noget mediecenter istedet...
Til top
kfcofir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2006
Sted: Holbæk
Status: Offline
Point: 635
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2010 kl. 09:35
Ville da lige slå et slag for den nye TVIX-HD M-6620N Plus  Wink 
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
Til top
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 820
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2010 kl. 09:44
Oprindeligt skrevet af kfcofir kfcofir skrev:

Ville da lige slå et slag for den nye TVIX-HD M-6620N Plus  Wink 


nå ja den kan han så ikke bruge til af afspile sine iso filer med... eller er det komet en ny spiler på det market anden ind pch-c200 og dune
til trodstarteren godt du fik det løst mener også det er nevnt i den store c-200 trode af man får det beeste når den er sat på 10/100 men vi må da håbe det bliver løst i en komne fimware selv er jeg dog llige glad kabel network FTWSmile
Til top
kfcofir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2006
Sted: Holbæk
Status: Offline
Point: 635
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2010 kl. 09:59
Oprindeligt skrevet af tobiasl tobiasl skrev:

Oprindeligt skrevet af kfcofir kfcofir skrev:

Ville da lige slå et slag for den nye TVIX-HD M-6620N Plus  Wink 


nå ja den kan han så ikke bruge til af afspile sine iso filer med... eller er det komet en ny spiler på det market anden ind pch-c200 og dune
til trodstarteren godt du fik det løst mener også det er nevnt i den store c-200 trode af man får det beeste når den er sat på 10/100 men vi må da håbe det bliver løst i en komne fimware selv er jeg dog llige glad kabel network FTWSmile
Den gamle 6600N afspiller da fint ISO filer.. her og både DVD og Bluray iso'er.. så mon ikk den nye også gør det ! Wink
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
Til top
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 820
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2010 kl. 10:19
Oprindeligt skrevet af kfcofir kfcofir skrev:

Oprindeligt skrevet af tobiasl tobiasl skrev:

Oprindeligt skrevet af kfcofir kfcofir skrev:

Ville da lige slå et slag for den nye TVIX-HD M-6620N Plus  Wink 


nå ja den kan han så ikke bruge til af afspile sine iso filer med... eller er det komet en ny spiler på det market anden ind pch-c200 og dune
til trodstarteren godt du fik det løst mener også det er nevnt i den store c-200 trode af man får det beeste når den er sat på 10/100 men vi må da håbe det bliver løst i en komne fimware selv er jeg dog llige glad kabel network FTWSmile
Den gamle 6600N afspiller da fint ISO filer.. her og både DVD og Bluray iso'er.. så mon ikk den nye også gør det ! Wink

ja ok undskyld la mig prasutere det  gik ud fra grunen til han have valgt en c-200 og overføre iso var han vile afspile iso med menuerne og ikke bare i lite udgaven eller hvad det heder Wink og det gør den gamle iverfal ikke
Til top
kfcofir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2006
Sted: Holbæk
Status: Offline
Point: 635
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2010 kl. 11:31
Oprindeligt skrevet af tobiasl tobiasl skrev:

ja ok undskyld la mig prasutere det  gik ud fra grunen til han have valgt en c-200 og overføre iso var han vile afspile iso med menuerne og ikke bare i lite udgaven eller hvad det heder Wink og det gør den gamle iverfal ikke
Nop.. det gør den ikke.. Smile
 
Men jeg må tilstå.. hvis menu'en kan starte film op og man kan vælge Audio- Subs samt extra's.. så viker det SQ for mig Wink om det er lite udgave eller aj.. men ved godt at ikke alle har det sådanne Tongue
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
Til top
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 820
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2010 kl. 12:24
Oprindeligt skrevet af kfcofir kfcofir skrev:

Oprindeligt skrevet af tobiasl tobiasl skrev:

ja ok undskyld la mig prasutere det  gik ud fra grunen til han have valgt en c-200 og overføre iso var han vile afspile iso med menuerne og ikke bare i lite udgaven eller hvad det heder Wink og det gør den gamle iverfal ikke
Nop.. det gør den ikke.. Smile
 
Men jeg må tilstå.. hvis menu'en kan starte film op og man kan vælge Audio- Subs samt extra's.. så viker det SQ for mig Wink om det er lite udgave eller aj.. men ved godt at ikke alle har det sådanne Tongue

hehe nej jeg har det pasonlig sådan men kan ikke give en forkalrining på hvorfor vis man tænker logisk  er det jo filmen tro bare det er sådan noget film samler noget af det skal være pafektBig smile
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu