recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Høretelefoner / bærbar afspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHøretelefoner / bærbar afspiller

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Brother Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 18-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Høretelefoner / bærbar afspiller
    Sendt: 18-Maj-2010 kl. 19:30
Hejsa
 
jeg er ganske ny på dette forum, jeg kom her fordi jeg søgte nogle profesionelle øjne til og kigge på mine ønsker før jeg pantsætter mit hus og køber mine drømme.
 
jeg har gået og kigget på en ny medieafspiller og helder edenlig mest til Cowon iaudio 9 da den har følgende forcer :
 
kompakt
afspiller flac
billig
 
men ved ikke om der findes andre afspillere derude som også kan afspille flac filer, kender kun til cowon.
 
og så har jeg også gået og savlet en smule over Sennheiser's HD 800, har pt HD 650, ville det være overkill og købe deres 800 model ? hvor meget gain er der i det?
 
på forhånd mange tak.
 
Mvh Lasse Embarrassed
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2010 kl. 21:26
Sansa clip kan også spille flac. Den er mindre, billigere men til gengæld en øjenbæ. Cowon skulle ellers lyde rigtig godt.

mht. HD800.. Jeg ved ikke om du har prøvet at have dine HD650 med dig, men jeg har ihvertfald. Man kan ikke skue op for lyden fordi folk kigger på en, da de er åbne - de er til stor gene for andre, da de kan høre med når man spiller musik. Hvis det er det samme med HD800 vil jeg istedet kigge på noget in ear fra fx. Ultimate ears. De er noget mere portable, blokerer støj, minimerer genen dem omkring dig og skulle lyde fantastisk. De kan fås til 1300+ fra USA.
Til top
Brother Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 18-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2010 kl. 09:38
fedt! mange tak for tilbagemeldingen Anima. Sleepy
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2010 kl. 09:54
Glemte at skrive at du nok bør kigge på Triplefi.10. De skulle spille op med dine Sennheiser. Det er dem som koster ca. 200 USD via amazon.

Dernæst bør du nok undersøge om du kan høre forskel hvis du spænder en forstærker foran (en portabel en selvfølgelig). Det burde give noget ekstra lydkvalitet, hvilket det virker som om du er meget opsat på.

Selv køber jeg til sommer

UE triplefi 10 pro
Cowon i9 eller j3
AMB Audio mini 3 (cubed)

Jeg har ikke lyttet på forstærkeren, men jeg tror den er fint til mit forbrug. Jeg har som sagt selv haft HD650, men synes simpelthen de var for store og for åbne til at tage med nogen steder.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu