recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > TV-stationer og kanaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - VH1 sender i bredformat ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVH1 sender i bredformat ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bridge Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 430
Direkte link til dette indlæg Emne: VH1 sender i bredformat ?
    Sendt: 20-Maj-2010 kl. 22:28
Hejsa folkens!
 
Det ser ud til at kanalen er begyndt at sende i bredformat. og dog..... For mig ser det ud til at de bare har trukket billedet ud. Det ser bestemt ikke godt ud.
 
Er der nogle der har bemærket det eller er det kun mig der har fejlbedømt billedet ?
Pioneer 5090 KURO | Pana BD-30 BLU-RAY | Pana EH-65 HDD Recorder | Pioneer DVR LX61D HDD Recorder | Samsung HD box uden HDD, og med HDD
Til top
Aspagilus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2010 kl. 02:49
Nej du har ikke fejlbedømt noget.
Lige siden Vh1 Danmark startede op har den fået nogle drøje hug flere steder på nettet for at fuske med formaterne.
Enten presser de 4:3 sammen til 16:9 så man får små halv tykke mennesker, eller der klippes noget af billedet væk i top og bund for at have et fusket 16:9 billede (typisk på 80'er og 90'er videos) og så er der lige det med at de enten starter videorne for sent eller slutter dem for tidligt.

Vh1 Danmark er så heller ikke noget jeg bruger tid på, jeg savner den originale hvor de havde styr på sagerne.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu