recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > TV-stationer og kanaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxer reklamer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBoxer reklamer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dreamz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2008
Status: Offline
Point: 857
Direkte link til dette indlæg Emne: Boxer reklamer
    Sendt: 21-Maj-2010 kl. 09:00
Boxer har i ifølge flere medier færre kunder end forventet. Og når man ser på deres tv-reklamer, der i øjeblikket kører på flere kanaler, forstår jeg godt hvorfor. Her er hovedpersonen en smaskfed sofakartofel, der kontant råber 'hold kæft' og opfører sig som en idiot.

Er det den person, man som potentiel kunde vil identificere sig med? Næppe. 

Og da Boxer op til de analoge sluk skulle entrere det danske marked, benyttede de, husker jeg, fem figurer, der skulle personificere de forskellige tv-typer, firmaet henvendte sig til. Men der var ingen kvinder iblandt. Og det til trods for, at undersøgelser har vist, at det oftest er kvinden i husstanden, der har det sidste ord, når det gælder indkøb af - i dette tilfælde - tv-kanaler.

Min pointe er, at Boxer har skudt sig selv i forden, med en forfejlet og tåbelig markedsføring. Er i enige?
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2010 kl. 09:24
det kan du kun have ret i. Reklamerne er dog gentagelser fra Sverige og derfor vil reklamerne også se lidt sjove ud i danskernes øjne, men det er jo markedsføring som Boxer selv tager ansvar for.
 
Tror desværre så ikke at reklamer er alt, og negativ omtale er bedre end ingen omtale.
 
Til top
dreamz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2008
Status: Offline
Point: 857
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2010 kl. 12:12
Hmm, at det bare er en synkroniseret svensk reklame gør det ikke meget bedre. Hele ideen bar er jo tåbelig, men firmaet er åbenbart ikke interesseret i nye kunder.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu