recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - nyeste AV = Spil anmeldelser?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketnyeste AV = Spil anmeldelser?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Emne: nyeste AV = Spil anmeldelser?
    Sendt: 25-Maj-2010 kl. 00:36
Tager jeg ikke meget fejl så menes der vel ikke at spil anmeldelser falder ind under katagorien "AV"?    
 
Bør anmeldelser så ikke inkludere Tuborg tappe maskiner, og salg af køleskabe og nyeste komfurer snart komme på forsiden.. og lad os se nogle pinup's fra playboy, det falder da helt sikkert i gear's spor, og kan da høre til under AV i et omfang.
 
Det seriøse i dette, begynder snart at betyde man skal finde nye steder at begå sig, mener jeg for dette begynder at blive en tand for alsidigt og pengefikseret site.
 
hvad med lidt ryggrad og en "nej" politik, hvor ikke alle kan købe sig på forsiden af denne site.
 
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Status: Offline
Point: 2272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2010 kl. 01:03
Nu hedder sitet jo "recordere.dk" - mener du så også at de kun bør beskæftige sig med optagemaskiner?
Jeg synes ikke at spil er så langt fra AV verdenen, da rigtigt mange jo faktisk har minimum en konsol stående.

Det er trodsalt stadig de færreste der har et fadølsanlæg eller et komfur stående i deres bio-stue.
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2010 kl. 10:27
1. nu er URL jo "kendt" under recordere.dk, men eksisterer altså også under andre domains som er købt, så den holder ikke helt, når man skal betragte det seriøse i det.
 
2. AV kan i disse tider være nutidens køleskabe med indbygget computer og radio som står med en masse elektronik, eller nyeste komfurer som også leveres med AV funktioner.
 
igen at anmelde spil på siten her, handler om reklamepenge og ikke om bruger interesser mere, for de sidste 7 kommentarer til den er ikke just lagt op til at de bør fortsætte trenden.
Så jo, klart vil 1 ud af 10 personer mene at spil er AV, men så bør min bil klart også figurere på forsiden for der sidder jo et anlæg i bilen, men det er motoren og design som jeg ville kikke nærmere på. De bør klart få striben anmeldt på forsiden som næste skridt imod en bredere portal som dækker alt.
 
 


Redigeret af pendec - 25-Maj-2010 kl. 10:28
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Status: Offline
Point: 2272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2010 kl. 13:11
Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

1. nu er URL jo "kendt" under recordere.dk, men eksisterer altså også under andre domains som er købt, så den holder ikke helt, når man skal betragte det seriøse i det.
Det var nu ikke fordi der skulle gøres så meget ud af lige den kommentar, det var mest ment lidt humoristisk. Men vi er vel enige om at sitet her hedder "Recordere.dk", ikke? Det er ihvertfald det der står oppe i toppen af siden.
 
 
Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

2. AV kan i disse tider være nutidens køleskabe med indbygget computer og radio som står med en masse elektronik, eller nyeste komfurer som også leveres med AV funktioner.
Jeg synes der er kæmpestor forskel på et køleskab med indbygget DAB radio / LCD display med internet adgang og på en spillekonsol. Spillekonsollen er for mange jo i dag en del af deres AV setup - det er køleskabet ikke ligefrem.
Det er jo bare at bladre igennem forummet "Min hjemmebio" og se når folk lister enheder i deres hjemmebio. De fleste lister jo deres spillekonsoller på lige fod med DVD-afspilller, Blu-ray afspiller, HTPC og lignende.
Det er godtnok de færreste der skriver mærket på deres køleskab og hvor mange højtalere de har liggende i deres bil...
 
Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

igen at anmelde spil på siten her, handler om reklamepenge og ikke om bruger interesser mere, for de sidste 7 kommentarer til den er ikke just lagt op til at de bør fortsætte trenden.Så jo, klart vil 1 ud af 10 personer mene at spil er AV, men så bør min bil klart også figurere på forsiden for der sidder jo et anlæg i bilen, men det er motoren og design som jeg ville kikke nærmere på. De bør klart få striben anmeldt på forsiden som næste skridt imod en bredere portal som dækker alt.
Jeg synes at det er imponerende at du kan svare for alle brugere herinde og konstaterer at kun 10% synes at en spilanmeldelse vil passer herind. Istedet for at smide om dig med dine egne opdigtede "fakta", så få dog stablet en poll på benene, så du rent faktisk har noget at have det i.
Det ville jo have været meget passende at gøre i denne tråd, da det jo sådan set er det den handler om.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8549
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2010 kl. 14:26
Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

Tager jeg ikke meget fejl så menes der vel ikke at spil anmeldelser falder ind under katagorien "AV"?     
 

Bør anmeldelser så ikke inkludere Tuborg tappe maskiner, og salg af køleskabe og nyeste komfurer snart komme på forsiden.. og lad os se nogle pinup's fra playboy, det falder da helt sikkert i gear's spor, og kan da høre til under AV i et omfang.

 

Det seriøse i dette, begynder snart at betyde man skal finde nye steder at begå sig, mener jeg for dette begynder at blive en tand for alsidigt og pengefikseret site.

 

hvad med lidt ryggrad og en "nej" politik, hvor ikke alle kan købe sig på forsiden af denne site.

 


Jeg ved heller ikke lige hvad spilanmeldelser har at gøre her - og hvad kriteriet lige er for valget af denne.
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2010 kl. 14:57
Oprindeligt skrevet af jonaskp jonaskp skrev:

Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

igen at anmelde spil på siten her, handler om reklamepenge og ikke om bruger interesser mere, for de sidste 7 kommentarer til den er ikke just lagt op til at de bør fortsætte trenden.Så jo, klart vil 1 ud af 10 personer mene at spil er AV, men så bør min bil klart også figurere på forsiden for der sidder jo et anlæg i bilen, men det er motoren og design som jeg ville kikke nærmere på. De bør klart få striben anmeldt på forsiden som næste skridt imod en bredere portal som dækker alt.
Jeg synes at det er imponerende at du kan svare for alle brugere herinde og konstaterer at kun 10% synes at en spilanmeldelse vil passer herind. Istedet for at smide om dig med dine egne opdigtede "fakta", så få dog stablet en poll på benene, så du rent faktisk har noget at have det i.
Det ville jo have været meget passende at gøre i denne tråd, da det jo sådan set er det den handler om.
jeg gentager lige, at dem som har valgt at kommentere på indlægget bærer i den forkerte retning. og jeg tror ikke en poll på dette emne, vil flytte bjerge, for aftalen er nok allerede lavet, så vi kan kun forvente mere fyld som ikke har med av at gøre.
generelt er tiltag som omgåelse af internet handel, ved at tilbyde butikskæde handler online uden returret, indlæg fra andre magasiner og kalde dem useriøse, at reklamere for vare udem moms, er etr lille udpluk af tiltag taget grundet den manglende ekspertise og det anarki som nok foregår bag dette site.. derfor falder vi nok også over flere indlæg af denne type som ikke har noget med siten at gøre.. der kan ikke være noget regelsæt som det køres efter, for det er meget atypisk at smide ex moms informationer op, have artikler fra useriøse blade og alligevel lægge dem ind selvom de ikke passer, og sidst have siten gående igennem en evolution hvor av brugere må finde nye græsgange fordi dette udvikler sig til en medie portal og ikke er forhandler uafhængig mere.
 
det er nok slet ikke et spørgsmål om brugere på forum syntes om dette men om en i redaktionen syntes om det, så kommer det på forsiden, sådan er det bare..
 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu