recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung LE-40M61B
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung LE-40M61B

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
klyde69 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-December-2005
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung LE-40M61B
    Sendt: 13-December-2005 kl. 12:25

Hej Alle

Jeg er ny på dette forum, men har fuldt meget med i et stykke tid nu.

Har kraftigt overvejet at skulle købe et Samsung LE-40M61B, men vil lige høre om der er nogen der har erfaringer med dette LCD-tv, før jeg fare ud og smider en bunke penge efter det

På Forhånd Tak

Kenneth

Til top
Jesper.wind Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 86
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2005 kl. 22:15

Hej Kenneth

Jeg er også slev ret lun på det, og har nu været inde i butikken 3 gange for at lege med det. og jeg er 90% tæt på at købe det.

Det er flot, det har et rigtig godt billede (også med alm tv signal), og så er det billigere end Philips.

Så efter min ovebevisning, så køber du et rigtig godt tv. (jeg mangler bare lige at ovebevise min kone om at et 40" TV er sagen)

Mvh.

Jesper

Til top
klyde69 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-December-2005
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2005 kl. 00:06

Hej Jesper

Nu har jeg været nede og købe, fik et godt tilbud (- 5k) og kunne så ikke sige nej :-)

Har siddet og leget med det, en del aftenen, og er kun blevet positiv overrasket over det, kanont billed, som du skriver, med et almindeligt kabeltv signal men har endnu ikke haft mulighed for at fin pudse indstillingerne endnu

Fik også lige købt en dvd med HDMI Udgang, og tilsluttet tv'et, og så er der bare "knaldhamrende" godt billed på

Det var ikke svært at overbevise min kæreste, du skal bare have det hjem på "prøve" så skal det nok lykkedes at overbevise konen. Det gjorde det for mig, for kæresten havde hele tiden sagt at 40" er for stort, men det er det så ikke mere, efter hun har set det i aktion.

Pøj Pøj med det

MVH

Kenneth

Til top
Kjeldbjerg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-Februar-2004
Sted: Middelfart, DK
Status: Offline
Point: 257
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2005 kl. 11:27
Hvor købte du det henne?
Til top
Tsunde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 597
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2005 kl. 12:28

Jeg har også købt det for en lille uges tid siden. Og er meget glad for det, det er et utroligt flot tv (også når det er slukket).

Billedet er utrolig godt, har lige set "De utrolige" på det og det ser fandme godt ud 

Synes også billedet fra min sat. receiver står godt, selvom det er tilsluttet med alm. scart kabel.

En lille ting, som jeg er faldet over er at det stadig har lidt svært med mørke scener, selv med en konstast på 5000:1. Men synes det er blevet bedre med tiden, ved ikke om det lige skal køres til?

Til top
Jesper.wind Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 86
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2005 kl. 13:17

**** jeg har også lige bestilt hos PROSHOP ****

23999.- skulle give 29999 i butikken, så jeg er godt tilfreds, der er ikke forskel på Proshop og butikken hvad garanti og reklamation angår. (har talt med dem) så jeg går s.. og glæder mig som et lille barn nu.

Desuden kostede den samme forsikring 2600.- i butikken (Proshop = 1495)

Så "NU ER DET SNART JUL"

Mvh.

Jesper

Til top
Jorgen Lykke Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 08-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 18
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2005 kl. 20:56

 

 



Redigeret af Jorgen Lykke
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu