recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - God gratis GPS til Iphone
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGod gratis GPS til Iphone

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
keldp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 712
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2010 kl. 08:20
[QUOTE=TobiasKM]Omkring GPS signal og iPhone, så burde det blive bedre på 4'eren, pga. den måde de har brugt rammen rundt om telefonen til også at fungere som antenne.

Så vidt jeg har læst mig frem til, så er det smart også at bruge en TomTom holder til sin iPhone når man bruger GPS, netop for at få antennekvaliteten op på højde med stand-alone GPS'er.

Jeg bruger navigon på min 3gs og her har jeg gps sinal inden dørs, det har  jeg ikke på min garmin.


Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890
BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80    Højtalere
Front : Dali, Mentor 5
Center: Dali Suite C 0.8
Bag:Dali Suite Rear.
Sub: Dali S 12.
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2010 kl. 12:43
At Apple har valget at bruge rammen rundt om telefonen til også at fungere som antenne, kan også værre en ulempe, da man jo holde telefon omkring denne rammen, og dette giver en negative indvirkning selve modtages kvalitet, helt op til 75%, så det ikke sikke at det er en god ide at bruge rammen rundt om telefonen som antenne, når det komme til stykke.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu