recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - overføre musik til USB-nøgle
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketoverføre musik til USB-nøgle

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
maybe Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Juli-2006
Status: Offline
Point: 104
Direkte link til dette indlæg Emne: overføre musik til USB-nøgle
    Sendt: 19-Juni-2010 kl. 14:31
Hej. Har fået et problem med at overføre musik fra PC til en USB-nøgle. PC har XP og musikken ligger i Win Media Player. Hvis jeg klikker på "synkroniser" kommer usb-nøglen ikke frem blandt de muligheder, man kan lægge det ned på og man kan ikke tilføje en usb på listen.
 
Hvordan i alverden gør man lige det?
 
Grunden til USB (og ikke CD) er, at man så kan afspille musikken via en HDD afspiller/optager og kan transportere den til en anden PC.
 
Ville blive meget glad for hjælp.
Tak
Mvh
 
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2010 kl. 15:32
det skulle vel ikke tilfældigvis være fordi musikken er beskytte med DRM? og så har du ikke mulighed for i wmp at "synkronisere" - men hvorfor hundrede går du ikke bare i stifinder og kopierer filerne over hvis det er alm musik fra dine egne cd'ere? Det med at synkronisere er - ja undskyld mig - lettere tåbeligt. det er jo bare at åbne 2 stifinder vinduer (win-tasten+bogstavet e) og så finde de 2 foldere du vil arbejde med - den ene hvor din musik er, den anden hvor du vil have tingene hen og så træk og slips.
Til top
maybe Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Juli-2006
Status: Offline
Point: 104
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2010 kl. 12:04
Du har helt ret og det har jeg også tidligere forsøgt, men uden held. Har nu fundet ud af, at det var hub`en, det var galt med, så nu er alting bare helt super perfekt.
 
Mange tak for hjælpen Claus_jac.
Mvh
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu