recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Universial fjernbetjening
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketUniversial fjernbetjening

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Shiva Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 803
Direkte link til dette indlæg Emne: Universial fjernbetjening
    Sendt: 24-Juni-2010 kl. 10:57
Jeg har også en gammel Harmony, jeg skal have skiftet ud nu, da flere af knapperne er visnet.
Har fået mulighed for at købe en OneForAll Kameleon URC8308 billigt af et familiemedlem. Nogen der har erfaringer med den?
 
EDIT. Opretter lige selv en tråd, så jeg ikke hi-jacker denne Wink


Redigeret af Shiva - 24-Juni-2010 kl. 10:58

Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6993
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2010 kl. 13:22
syntes især med det med stations logo'er er super godt.   Bare tryk på den station du ønsker at se.
Til top
Cami Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-December-2009
Status: Offline
Point: 166
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2010 kl. 12:26
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

De 4 farver men evt kan mangle  har man da bare oppe i Touch displayet istedet.
 
Selvfølgelig, og med små farvede logoer og hvad man ellers måtte ønske. Det eneste jeg reelt mangler er flere knapper! LOL
Mvh. Allan
Til top
urhans Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-Marts-2007
Status: Offline
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2010 kl. 11:07
Tak for alle tilbagemeldigerne - Ser ud til at One er et godt bud hvis man skal have både design, kvalitet og funktionalitet. Den kan vist også fåes lige under kr. 1000 på nettet, hvis man er heldig...
 
Mange tak for hjælpen.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6993
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2010 kl. 09:13
De 4 farver men evt kan mangle  har man da bare oppe i Touch displayet istedet.




Til top
Cami Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-December-2009
Status: Offline
Point: 166
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2010 kl. 08:47
Jeg vil nu også godt slå et slag for Harmony One, jeg har haft den længe efterhånden, den føles som virkelig god kvalitet og selv svigermor kan finde ud af at bruge den de 2 gange om året hun får lov at overnatte på sofaen!
 
Indtil videre har den klaret alt hvad jeg har ment den har skullet kunne og alt gear hvad jeg har skiftet ud i tidens løb har den også ædt uden problemer. Det eneste jeg savner en smule er de 4 farveknapper, men det er udelukkende på min PCH jeg bruger dem alligevel (så de er kodet til noget andet der).
Mvh. Allan
Til top
Slettet_120331 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 10-Maj-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2010 kl. 22:51
Har selv for nyligt købt en Logitech Harmony 600 og er ovenud tilfreds. Jeg valgte den fordi at den kunne det den skulle til en god pris. Hvis man går op i klasserne så kan man få farveskærm, genopladeligt batteri, touchskærm, rf og stor touchskærm. Alle sammen features som jeg ikke har brug for. Hvis jeg kunne have givet 100kr mere for rf havde jeg nok gjordt det men der er vel nok nærmere 1500kr op til det fra en harmony 600.

Kvaliteten kan jeg ikke rakke ned på. Knapperne er bedre en jeg havde regnet med og giver godt feedback. Synes dog harmony one er noget pænere :)


Til top
JayBee36 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 89
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2010 kl. 21:06
Lige en kommentar til IR til bluetooth adaptere til PS3. Jeg har tidligere haft en IR2BT som virkede ok. Men logitechs er klasser bedre, især hvis der skal bladres igennem mange foldere. hvor man bare holder knappen nede. 
Samsung PS50C7705
Marantz SR7005
Front Monitor Audio GS20
Focal Sib+Cub2
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 20-April-2006
Status: Offline
Point: 2601
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2010 kl. 20:41
Oprindeligt skrevet af Allan Olesen Allan Olesen skrev:

Harmony One er nærmest blevet en rygmarvsreaktion her på recordere, men jeg forstår faktisk ikke hvorfor, det lige præcis er denne model, der skal roses så højt.

De billige 525 og 555 kan nøjagtigt det samme som One. Ja, faktisk lidt mere, idet One mangler de 4 farveknapper. Til gengæld har One farveskærm og Touch.

Jeg vil påstå, at 525 og 555 i mange tilfælde vil være et bedre køb til pengene, afhængigt af, hvor meget man går op i lir.

Jeg har haft både 525 og 885, og har nu en ONE.

Der er væsentlig forskel på byggekvaliteten og holdbarheden af knapperne. 525 var direkte ringe, 885 noget bedre og ONE den bedste af de 3, mht til byggekvalitet og holdbarhed.
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2010 kl. 19:38
Harmony One er nærmest blevet en rygmarvsreaktion her på recordere, men jeg forstår faktisk ikke hvorfor, det lige præcis er denne model, der skal roses så højt.

De billige 525 og 555 kan nøjagtigt det samme som One. Ja, faktisk lidt mere, idet One mangler de 4 farveknapper. Til gengæld har One farveskærm og Touch.

Jeg vil påstå, at 525 og 555 i mange tilfælde vil være et bedre køb til pengene, afhængigt af, hvor meget man går op i lir.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6993
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2010 kl. 10:47
ONE kan lære alt det din orginale kan   så hvis du styrer den via Panasonic fjernbetjening så kan nok undvære IR kittet      ,  men tror ikke du kan styre alt med den ?

ellers læs her:



Til top
urhans Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-Marts-2007
Status: Offline
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2010 kl. 10:40

Tak for feedback, men tror ikke helt jeg forstår IR til bluetooth kit'et?

På nuværende tidspunkt kan jeg styre de fleste afspilningsfeatures på PS3 via min Panasonic remote (via hdmi gætter jeg på) Vil det også være muligt med eksempelvis Harmony ONE-modellen?
 
btw. lækkert TV du holder dig!


Redigeret af urhans - 22-Juni-2010 kl. 10:42
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu