recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee hunde dyrt ...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYousee hunde dyrt ...

 Besvar Besvar Side  <1 678
Forfatter
Besked
dkkev Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-Maj-2010
Status: Offline
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2010 kl. 08:25
jeg synes bare det er sjovt som danskere idag, tror og mener at have TV signal er en folkeret der skal være så gratis som muligt.. :S
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2010 kl. 09:34

@ dkkev

For mit eget vedkommende har jeg ikke speciel lyst til at betale for reklamekanaler som TV3, der opper prisen i bundlede pakker, jeg ingen indflydelse har på.

Du har det tilsyneladende anderledes - og fred være med det.

Selve TV2 bruger jeg vel dagligt, men mest kun til nyheder som supplement til DR1 og DR2 i grundpakken. Jeg har sporadisk fulgt en serie på TV2, så om TV2 havner i en tilvalgspakke, ville blot være det. Jeg kan godt yde en skærv til TV2, men det skal ikke være brolagt med andre betalingskanaler for at muliggøre det. Så er jeg hellere fri...

At prisen for TV2 så næppe bliver lige så høj som deres sportskanal, der ved lanceringen kostede 50 kr. pr. måned, er så en anden sag. 

Mvh. Jørgensen

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 678
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu