recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Phillips Soundbar 5120
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPhillips Soundbar 5120

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
fooaxe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-August-2010
Status: Offline
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2010 kl. 19:09
Hej

Efter nogle mail med Komplett.dk kreditere de mig såThumbs Up efter mit ejet ønske for Soundbaren, puha, fik jo en mail om at den var til rep. hos noget der hedder Elektronik Centret, og dem søgte jeg på over nettet, og de fik simpelt hen bundkarakter, så tænkte jeg ville sgu ikke have noget tilbage der har været til rep. hos dem.Smile
Til top
bjoernbertelsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-August-2007
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2011 kl. 15:24
Hej Folkens, 

Har købt sådan en soundbar hos Elgiganten i dag, og har samme problem!

Lykkedes det nogen af Jer at løse problemet, eller bytte til en ny uden problemet? 

Har heldigvis 14 dages returret, men ærger mig lige nu som vanvittig over at jeg så skal "starte forfra" i min søgen på et lydsystem der stiller mine behov :-/
Til top
pgils Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 38
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2011 kl. 23:44
Hej Bjoern,
 
Desværre må jeg sige NEJ.
 
Har aldrig fået fixet problemet, men lever med det.
Fik at vide fra Phillips at jeg kunne sende den til rep. hos deres reparationsværksted, som ligger et sted i Jylland, men har aldrig fået gjort det, og nu er det lige før jeg har haft den i et år, så tiden er ved at løbe ud for mig.
 
Men som sagt jeg lever med det - ikke formidabelt, med dog til at leve med, selvom det jo ikke var den oplevelse jeg havde ønsket.
 
Et spørgsmål er dog opstået som vi aldrig har fået diskuteret omkting dette:
Har du andet udstyr trådløst i nærheden af din soundbar eller i huset ?
 
Jeg har fået tanken at det måske kan være andet udstyr der ind imellem ødelægger signalet, men måske er jeg bare på afveje.
 
Mange hilsener, og lad os endelig høre om du får klaret problemet.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu