recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "Intet signal" på flere kanaler hos Yousee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket"Intet signal" på flere kanaler hos Yousee

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hestesteg Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 30-Juli-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: "Intet signal" på flere kanaler hos Yousee
    Sendt: 30-Juli-2010 kl. 11:23
Hej!
 
Jeg har nu søgt oppe og nede, og kan stadigvæk ikke finde det svar, som passer lige til mit problem!
 
Mit problem er, at mine digitale kanaler forsvinder eller bare ikke kan vises. Meddelelsen "Intet signal" kommer frem og signal styrken står på "0".
Den ene dag virker de fleste kanaler fint, hvorimod den næste dag virker de ikke. TV3, SV1, SV2, Discovery, 3puls og NationalG duer stort set aldrig.
 
Jeg har fuldpakke hos Yousee, nye antennekabler (75 Ohm), og talt med Yousee, som (igen) disker op med svarene: "køb dobbelt skærmet antennekabler" , "det er udefrakommende signalforstyrelser som vi ikke kan gøre noget ved" og "det er nok husets antenneledninger, som er for gamle". (Vores hus er fra 2007 og har dobbelt skærmede kabler.)
Ligeledes har jeg forsøgt at indstille Net-ID (151), fjernet automatisk opdatering/tjenesteopdatering, opdateret softwaren, indstillet fjernsynet til Svensk og lavet både fuld og hurtig scanning efter kanalerne. Et af mine mere desperate løsninger har været, at skærme af med staniol - både kabler og rundt om fjernsynet (det virkede heller ikke!)
 
Intet virker permanent og jeg er ved at være pænt træt af at skulle betale en F...ing formue for noget der ikke fungerer. Jeg har læst, at jeg ikke er den eneste, der har dette problem og, at vi er mange som må finde os i Yousee´s standart svar og manglene løsning på vores problemer. Jeg forstår ikke at de kan slippe afsted med at tilbyde et betalingsprodukt, som ikke virker. Det minder sgu snart om Microsofts Windows Vista!!!Angry
 
Jeg har et Sony KDL-32v5500. (købt i Bilka - parallel import ????)
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2010 kl. 15:28
Oprindeligt skrevet af hestesteg hestesteg skrev:

Mit problem er, at mine digitale kanaler forsvinder eller bare ikke kan vises. Meddelelsen "Intet signal" kommer frem og signal styrken står på "0".
Den ene dag virker de fleste kanaler fint, hvorimod den næste dag virker de ikke. TV3, SV1, SV2, Discovery, 3puls og NationalG duer stort set aldrig.
 
Jeg har fuldpakke hos Yousee, nye antennekabler (75 Ohm), og talt med Yousee, som (igen) disker op med svarene: "køb dobbelt skærmet antennekabler" , "det er udefrakommende signalforstyrelser som vi ikke kan gøre noget ved" og "det er nok husets antenneledninger, som er for gamle". (Vores hus er fra 2007 og har dobbelt skærmede kabler.)
 
Lyder som problem i denne tråd:
 
Det er ikke kun kablerne der skal være gode. Stikkene skal være HF tætte med fuld metalkappe.
Se vejledninger:
 
Mvh JørgenT


Redigeret af JørgenT - 30-Juli-2010 kl. 15:29
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu