recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problem m lange ruter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblem m lange ruter

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
LarsSB Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 105
Direkte link til dette indlæg Emne: Problem m lange ruter
    Sendt: 01-August-2010 kl. 23:39
Hej, jeg købte en nuvi 3790T for et par dage siden.
Jeg prøvede at lade den beregne ruten for en kommende ferie til sydfrankrig, hvor Google Earth siger 1.700 km for turen.
GPS'en siger 1.377 km i luftlinie (inden ruteberegning), og melder flg. fejl ved 99%:
"The route is too long. Navigation instructions will be added as you approach the destination."
Den viser da en total på 1.373 km, hvilket selvf. er for lidt.
GPS'en har 8 GB hukommelse, hvoraf 3 GB er tilbage, efter jeg slettede alle sprog undtagen engelsk, som jeg vælger at bruge.

Kan jeg stole på pålideligheden af den rute, som den beregner undervejs?
Det lidt underlige er at den viser hele ruten, når jeg panorerer & på afstand (30 km per cm), ser det umiddelbart fornuftigt ud.

Hvad er iøvrigt jeres erfaring med Lane Assistant på de nyere Garmin GPS'er nuvi 765 etc.?

mvh Lars
mvh Lars S
Til top
9-ck Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-April-2008
Status: Offline
Point: 130
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2010 kl. 13:39
Hej LarsSB!
Har selv en 3790´er. Kan sagtens beregne ruter der er betydeligt længere - lige prøvet en rute til det sydlige Spanien på >3000km - beregnet uden problemer. Har du prøvet at opdatere din software - ellers må det være en bytter.
 
Je er i øvrigt tilfreds / glad for min 3790ér. Har tidligere haft en StreetPoilot 550 så kan ikke direkte kommentere på den model du nævner.


Redigeret af 9-ck - 21-Oktober-2010 kl. 13:41
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu