recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Iphone ejere er nærmest religiøse?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketIphone ejere er nærmest religiøse?

 Besvar Besvar Side  <1 141516
Forfatter
Besked
'DLG' Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2007
Status: Offline
Point: 463
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2010 kl. 16:11
Thumbs Up
En tråd der ikk kommer nogen steder, synes jeg bare skal lukkes
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk?
Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså.
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2010 kl. 16:12
Apple har stadig ikke lært det:

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=84913&PID=862594&title=kan-de-forvente-at-jeg-skal-betale#862594

Men debatte kunne også omhandle kristen vs, muslimer, tro at det ville give samme resultat.


Redigeret af Startrek - 19-August-2010 kl. 16:14
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2010 kl. 16:15
Hother: skynd dig endelig bare at lukke den, desværre tror jeg det bliver lettere at holde vand i en si end at holde mistilliden til apple i ave.. ihvertfald for visse brugere Wink
Mvh

René
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2010 kl. 16:17
Så længe startrek alligevel ikke svarer direkte på folks spørgsmål, så er der vidst ikke meget at komme efter i denne tråd. Luuuuk!
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Status: Offline
Point: 2272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2010 kl. 16:20
Jeg synes der kunne komme masser af nyt frem i denne debat. Problemet er bare at StarTrek kategorisk nægter at svare på henvendelser adresseret til ham, hvilket gør det svært at holde debatten igang.
 
 
Så hvis han beslutter sig for at tage skyklapperne af og svare på mine/vores spørgsmål, så synes jeg at tråden skal forblive åben (hvis dette ikke bare betyder endnu mere forvikling).
Hvis han ikke gør det, så stemmer jeg også for en lukning, for så gider jeg ikke bruge mere tid på at forsøge at formulere indlæg som han alligevel bare ignorerer.
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2010 kl. 16:22
Der komme nok en ny Apple tråd, Apple er jo oppe for tiden, så hvad gør i, lukke alle tråde der handler om Apple for der er jo en stor mulighed for at StarTrek kunne finde på at svare også i disse tråde ?????
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2010 kl. 16:43
Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

Der komme nok en ny Apple tråd, Apple er jo oppe for tiden, så hvad gør i, lukke alle tråde der handler om Apple for der er jo en stor mulighed for at StarTrek kunne finde på at svare også i disse tråde ?????
Næh nej, her tager du helt fejl Startrek. Jeg er bedøvende lige glad med, om en tråd omhandler spagetti/kødsovs, Apple eller hvad der nu ellers kan bringe på banen.
 
Men når vi er nødt til at holde øje med stemningen i en tråd, som alene kører i cirkler over længere tid, så er det ikke fremmende for noget som helstWink
 
Og hermed lukkes trådenSmile


Redigeret af Hother - 19-August-2010 kl. 16:44
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2010 kl. 16:57
Startrek har i dette øjeblik bedt mig om at fjerne ham fra recordere.dk, da han ikke ville acceptere at vi bad ham om at skrue ned for charmen. Han vil derfor ikke længere kunne besvare jeres henvendelser.


Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 141516
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu