recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 40" HX800 i Elgiganten til 9.999
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket40" HX800 i Elgiganten til 9.999

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Simondog Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-April-2010
Status: Offline
Point: 72
Direkte link til dette indlæg Emne: 40" HX800 i Elgiganten til 9.999
    Sendt: 22-August-2010 kl. 15:21
-Hej alle skærm-freaks :)

Nu har jeg returneret mit nyindkøbte G20 og har fuldstændig afskrevet Panasonic (og plasma i det hele taget) efter 2 fæle skuffelser i hhv. X10 og G20. 

Foruden en total nazistisk tilgang til mislyde (plasmabuzz), så har mine øjne åbenbart et stort problem med "flicker" eller flimren som disse skærme har. G20 med motionteknologi var selvfølgelig bedre, til gengæld larmede G20'et dobbelt så meget som X10'et, og jeg var stadig generet af flimren ved lyse billeder. 

DERFOR!

...vil jeg nu købe et godt LCD/LED TV. Jeg har set at Elgiganten har et 40" Sony HX800 på supertilbud til 9.999,-. Er der nogle andre TV jeg skal overveje, eller kan jeg godt stille mig i kø på søndag?

På forhånd tak!

Mvh Simon





Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2010 kl. 16:13
Det underede mig også, at du gik ud og købte et G20, selvom du vidste at det har problemer med flicker og har plasmabuzz.
 
Du kan læse en dansk test af HX800 her:


Redigeret af kskruger - 22-August-2010 kl. 16:14
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2010 kl. 16:38
.




Redigeret af Allan Olesen - 22-August-2010 kl. 16:39
Til top
Simondog Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-April-2010
Status: Offline
Point: 72
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2010 kl. 17:15
Jeg har skam læst testen, men må indrømme at jeg, som almindeligt menneske, ikke får noget svar på mit spørgsmål.. Hvordan er TV'et sammenlignet med Sony's "nabo-modeller" og LG's ditto. 

Mine krav er meget simple, fjernsynet skal vise et skarpt og roligt billede og ikke sige mærkelige lyde. Jeg er ret ligeglad med marginaler inden for farvepræcision, bare det ikke ligner et cirkustelt og ansigterne f.eks. ikke er grønne, men det tror jeg ærlig talt ikke er tilfældet på et TV til 10k. Jeg ser mest SD, men det bliver også til en HD film i ny og næ

Det kunne bare være rart med lidt menneske-input.. Betaler man meget for 3d (som jeg er ligeglad med) - skal jeg hellere købe et Samsung C655/755 og spare lidt pengene? Hvad med HX700? Hvad med LG? Hvad med NX modellerne? Jeg søger og søger, men kan ikke rigtig nå frem til en konklusion selv.


Til top
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 2040
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2010 kl. 19:34
Jeg vil sige at et HX800 er et rigtig godt bud på dit næste tvWink
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu