recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - God service - ros til Belkin
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGod service - ros til Belkin

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Simsalabim[DK] Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 618
Direkte link til dette indlæg Emne: God service - ros til Belkin
    Sendt: 23-August-2010 kl. 14:17
I dagens Danmark er man efterhånden blevet vant til, at producenter og forretningsdrivende benægter nærmest ethvert ansvar for skader, defekter og produktfejl, når de tror, at de kan komme af sted med det og de gør alt hvad de kan for at komme uden om at skulle betale eller reparere noget.

For et par uger siden opdagede jeg, at min Belkin router var slukket. Det var så strømforsyningen, der var gået i stykker. Routeren er købt købt i 2007, så der var ingen garanti eller reklamationsret.

Jeg ringede til Belkins danske kundeservice og spurgte til hvor jeg kunne købe en ny adapter. Selvom routeren var gammel valgte de dog i stedet blot at sende mig en ny adapter og undskyldte ligefrem, at det ville tage lidt tid før den kom, da den skulle sendes fra England (selve pakken kom vist fra Beligen).

Jeg modtog den nye adapter d.d. og med den fulgte denne seddel:

http://peecee.dk/upload/view/263247

Det er bare go' service! :-)
Til top
Simon, TC Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 428
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2010 kl. 19:34
Fedt, og fedt at høre en positiv historie for en gangs skyld. Clap
Tape Connection MKII
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu