recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDD info på Pace TDS850NV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHDD info på Pace TDS850NV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2332
Direkte link til dette indlæg Emne: HDD info på Pace TDS850NV
    Sendt: 05-September-2010 kl. 12:54
Da jeg forleden slettede en del optagelser på ovennævnte modtager, for at give plads til ca. 12 timers fremtidige optagelser, undrede jeg mig efterfølgende over den røde bjælke der angiver hvor meget plads der er brugt på harddisken.

Der står at der er brugt 71% af pladsen, og der er en rød bjælke der nok viser ca. 71%.

Det der undrer, er et skraveret felt efter den røde bjælke. Det er skraveret med rødt og udfylder stort set den resterende plads, på nær et par procent. Jeg har ofte slettet optagelser, men har ind til nu aldrig set det skraverede felt.

Jeg har rådført mig med manualen, og der er da også billeder der bl.a. viser et skraveret felt, men jeg synes ikke jeg kunne se noget info om det.


Til top
Mikkel.C Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Marts-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 201
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2010 kl. 13:26
Det skraverede felt er optagelser du har bestilt frem i tid. Så kan man se hvor meget de fylder - smart, men ikke ret godt beskrevet nogen steder.
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2332
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2010 kl. 14:39
Oprindeligt skrevet af Mikkel.C Mikkel.C skrev:

Det skraverede felt er optagelser du har bestilt frem i tid. Så kan man se hvor meget de fylder - smart, men ikke ret godt beskrevet nogen steder.


Tak for det. Jeg fandt selv ud af det søndag, da den pludselig begyndte at optage. Jeg mente ikke jeg havde sat den til det, men da jeg tjekkede optagelsen fandt jeg ud af, at da jeg satte den til at optage lørdag var jeg kommet til at informere den om at den skulle optage alle. Så kunne jeg næsten regne ud at det skraverede område indikerede de fremtidige optagelsers pladsforbrug.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu