recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Trådløs og mikrobølgeovn
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTrådløs og mikrobølgeovn

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Fusser Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 29-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 164
Direkte link til dette indlæg Emne: Trådløs og mikrobølgeovn
    Sendt: 01-Januar-2006 kl. 13:49

Hej

I julegave fik jeg Sandberg Wireless Multimedia Link, hvis opgave er at transmitere audiosignal fra PC (DR ROCK og lign.) til stereoanlægget.

Afstanden mellem sender og modtager er ca. 8 meter.

Patentet fungerer fint, indtil jeg begynder at bruger mikrobølgeovnen, så kommer der meget støj på signalet. Jeg har prøve at køre på alle de 4 frekvenser, der kan vælges på linken; man det er ingen løsning på problemet.

Er det et kendt problem? Kan min mikrobølgeovn (BOSCH) været dårligt afskærmet, eller ligger problemet i linken.

Ovnen er placeret mellem sender og modtager, dog ikke lige imellem; men med en afvigelse på ca. 30 grader.

Hvad siger sagkundskaben?

Venlig hilsen

og

Godt nytår

Fusser

 

 

jk

SONY KDL46W4500
DENON AVR-1908
BOSE Acoustimass 10
JVC DR-MH30S
YOUSEE Samsung HDD Boks
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10303
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2006 kl. 09:39

Jeg har altid haft samme problem. Tror ikke der er andet at gøre end at holde mikroovnen slukket mens der ses trådløst TV.

Flemming

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu