recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pixelfejl iPhone 4?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPixelfejl iPhone 4?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Emne: Pixelfejl iPhone 4?
    Sendt: 16-September-2010 kl. 16:55
Hey,

Jeg sad lige og kiggede på min flotte iPhone 4, og så til min store forbavselse at der var kommet sådan en sort lille prik på min skærm. Jeg fandt mit microfiber klud frem og pudsede alt hvad jeg kunne, men den er der stadig, og jeg går ikke ud fra, at der kan komme snavs under glasset? Den er kun 1 måned gammel? Confused

Hvis jeg har en hvid baggrund på telefonen, kan man tydeligt se den lille sorte prik, og tager jeg en lup frem, kan man se den er nøjagtig lige så stor, som en pixel i displayet, men hvis man kigger sådan hen langs glasset, ser det også ud til, at der er luft mellem den lille prik og selve displayet, men det er svært at se. Holder jeg noget over den lille prik, f.eks. en plastik tandstik, kan man også se, at det ikke er noget der sidder på selve skærmen, da der er mellemrum mellem spidsen af tandstikken og prikken.

Hvordan kan man få bedømt om det er en pixelfejl, og er der noget at hente på garantien? Desuden, hvis det er noget skidt der er kommet ned mellem glasset, kan man så rense det? Men det lyder da usandsynligt at der kan komme noget ind bagved, for det ligner godt nok en pixelfejl.

Pisse ærgerligt! Hvad gør man?


Redigeret af ladiesman217 - 16-September-2010 kl. 16:58
          
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2010 kl. 17:04
mailer den butik hvor du har købt dem og spørger dem?
Mvh

René
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2010 kl. 17:13
Købte den hos Telia, men troede måske bare der var sådan en "World Wide" service... Må ned i flagskibsbutikken i morgen så.

En lille sort prik må jo være en pixel der er død? Håber fandme jeg kan få gjort noget ved det :)


Redigeret af ladiesman217 - 16-September-2010 kl. 17:26
          
Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 952
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2010 kl. 17:26
Iphoner er kendt for at der kan komme skidt under skærmen, giver en ny tlf, men om det er det eller pixelfejl er jo ikke til at afgøre ud fra beskrivelsen.
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2010 kl. 17:59
Sådan en pixel er ikke særlig stor på en iPhone, men man kan altså nemt se den når der er hvid/lyse baggrunde. Skide irriterende, og den sidder midt på skærmen.

Bare underligt jeg har fået en, for jeg har virkelig ikke mishandlet min telefon, og jeg fik den den 18. august Cry

Håber virkelig Telia gider sende den ind på garantien.. Krydser fingre Smile
          
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2010 kl. 21:46
Den er bare så lille den pixel, så jeg ved ikke om det er ventetiden og besværet værd?

Problemet er bare at den sidder næsten lige i midten, og hver gang jeg læser en sms eller er på nettet (generelt bare hvor der er lys baggrund), så kan jeg se den lille sorte døde pixel, og det irriterer mig. Kan ikke passe den skak ha det efter en måned kun!!

Hvad ville I gøre?
          
Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 952
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2010 kl. 17:51
Få den byttet asap, den vil blive ved med irritere
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2010 kl. 21:16
Var nede i Telia i dag og få den sendt ind... Ekspedienten sagde, at uden at love noget, så ville jeg næsten få en ny. Han havde endnu ikke hørt om en iPhone med pixelfejl, som var blevet lavet, men kun at der var kommet en ny. Og så var det ligemeget hvor lille den pixelfejl er, for en død pixel er en død pixel, så jeg krydser sgu fingre. Håber det er de 2-6 ugers ventetid værd!
          
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2010 kl. 22:26
Det er sgu ærgeligt sådan noget! Confused

Jeg ville også sende den ind, hvis det var mig.. Som johnny57 skriver, så er jeg også overbevist om at den vil blive ved med at irritere..
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu