recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HTC Desize Z
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHTC Desize Z

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
zirio Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 11-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 878
Direkte link til dette indlæg Emne: HTC Desize Z
    Sendt: 17-September-2010 kl. 10:59
SÅ kommer der 2 nye modeller fra HTC.
 
Er det kun mig, der gælder mig til denne:
 
/Z
 
 
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2010 kl. 15:03
Den ser godt nok nice ud Clap
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2010 kl. 15:26
Oprindeligt skrevet af Stampe Stampe skrev:

Den ser godt nok nice ud Clap
 
Men hvorfor gå et skridt tilbage i processorkraft?
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2010 kl. 15:34
Jeg er mere til Desire HD

http://www.mobilsiden.dk/nyheder/htc-desire-hd-designer-smartphone,lid.12665/



Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Nicoleif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 987
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2010 kl. 23:12
Jeg skifter også højst sandsynligt til Desire HD!
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2010 kl. 23:16
Synd for HTC , at de må gå "motorola" vejen nu, og lave det de andre lavede først.. men det er da helt fint og de ser smarte nok ud..

Milestone er vist tilsvarende htc desire Z , bare muligheden for 1.2Ghz, men kun 256MB ram. (Milestone2 er på vej til europa)
Cliq / flip er nok HD alternativet tror jeg...


Redigeret af pendec - 17-September-2010 kl. 23:17
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2010 kl. 23:23
Hvorfor kalde den HD, når den ikke har højere opløsning end den "normale" Desire, havde forventet en bedre skærm, ikke kun 0,6" mere....
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2010 kl. 11:26
Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

Synd for HTC , at de må gå "motorola" vejen nu, og lave det de andre lavede først.. men det er da helt fint og de ser smarte nok ud..

Milestone er vist tilsvarende htc desire Z , bare muligheden for 1.2Ghz, men kun 256MB ram. (Milestone2 er på vej til europa)
Cliq / flip er nok HD alternativet tror jeg...


Jeg kan ikke rigtigt følge dig her pendec ?

At lave en model med qwerty tastatur er vel bare et spørgsmål om udvikling og produktudvidelse til flere kundegrupper, man skal vel ikke lade være blot fordi der findes andre mobiler på markedet som også har tastatur ?

Og jeg forstår slet ikke din sammenligning mellem Desire HD og Motorola Cliq /Flip - de har jo absolut intet tilfælles overhovedet, hverken i design eller specifikationer med Desire HD ?

http://www.motorola.com/Consumers/US-EN/Consumer-Product-and-Services/Mobile-Phones/MOTOROLA-CLIQ-XT-with-MOTOBLUR-US-EN

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2010 kl. 15:47
@spawn
nu var det lidt jokey, men nok svært at tyde kan jeg forstå...

Cliq sammenligningen var lidt "nedgørende", så klart du ikke kan forstå sammenligningen der :-)

men ja, mangfoldigheden længe leve, men mærkeligt de først kommer med en ægte android med hw keyboard nu...
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2010 kl. 19:31
har nu leget lidt med desire Z - den er faktisk rimelig najs. byggekvaliteten i den jeg havde i hænderne var faktisk særdeles fortrinlig og keyb havde nogle rigtigt gode knapper. ellers er det nu mere eller mindre "standard hardware" der er i dem. (dvs snapdragon af en art, rimelig god skærm og så ellers alt hvad der nu kan hældes i af tingeltangel) den er dog en smule buttet på grund af keyboardet, men det er ikke en showstopper med den tykkelse! Så også lige den nye htc trophy (winP7) , Jeg kan allerede nu sige jeg ikke kommer til at bruge en mobil med win phone 7 lige foreløbig. synes absolut ikke om det Zune-interface. Jeg skal bare have mine små ikoner og ikke alle de der blærede overgange mellem alt muligt. Til gengæld kommer der en lille hurtig anmeldelse af samsung galaxy tab'en forhåbentlig senere i weekenden. - skal lige have kigget på billederne jeg tog med et crappy htc magic kamera kl lort om aftenen.
HD'en er dog lige en tand bulky - ikke mindst på grund af det kamera der sidder på bagsiden - det ligner angiveligt som om de lægger op til at man kan smide objektiver på det! :-) men det går spritteme mig hurtigt i menuerne.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu