recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - zaptor med analog signal???
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketzaptor med analog signal???

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
scouzer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2010 kl. 18:20
Oprindeligt skrevet af Ham_Der Ham_Der skrev:

Jeg tror, jeg har regnet ud, hvad du spørger om.
Du vil gerne have flere kanaler i din stue, men er usikker på, om dit tv i soveværelset stadig vil virke.
Det gør det, så længe der også sendes analogt på kabel tv.

Da dit tv i stuen har DVB-C bestiller du Zaptor kort og CA modul, altså en kortlæser til at sætte ind i tv'et. Så kan du skifte mellem de digitale kanaler med tv'ets fjernbetjening.
Det kan dog være en god ide at spørge en forhandler eller Stofas kundeservice, om dit tv virker til Stofa, det er ikke 100% sikkert alle modeller gør. Ellers skal du have en Zaptor boks.

I soveværelset kan du se de kanaler, du er vant til der. Vil du gerne have flere kanaler der også, skal du have flere kort og en boks til tv'et der, eller gøre som Radiomanden siger, at flytte kortet frem og tilbage.


mange tak, det var lige det svar jeg fiskede efter
Kenneth
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2010 kl. 19:17
 
 Din formulering af essensen i det hele har været meget uklar.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu