recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer DSC-333
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPioneer DSC-333

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Journey Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 30-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Emne: Pioneer DSC-333
    Sendt: 06-Januar-2006 kl. 14:06

Hej..

Jeg har kig på dette system, ville høre om det er om skrammel eller om man skal vente også ofre noget mere..

Pioneer DCS-333

http://www.pixmania.com/dk/dk/111113/art/pioneer/home-cinema -system-divx-5.html

Fordelen er efter min mening at man kan placere alle højtaler ved fjernsynet og så vinkle dem til og kaste lyden bag ud for og opnå surround.. ( virker det i praksis )

Et andet problem er at mit fjernsyn står i hjørnet af stuen. Og står der for elendigt i forhold til og få surround.. Derfor kigger jeg netop på dette system..

Det er på 6x100 watt og har fm radio (: så det var også meningen at det skulle kunne erstatte mit gamle konfirmantanlæg.. :)

Eller skal man finde noget helt andet.. Prisen skulle nemlig helst ikke for meget over de 2500 kr som det her koster.. Så vil jeg hellere vente..

Hilsen Johnny

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu