recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Windows Phone udstyr og apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Windows Phone 7?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWindows Phone 7?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
goAMinD Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 356
Direkte link til dette indlæg Emne: Windows Phone 7?
    Sendt: 11-Oktober-2010 kl. 17:04

Er det ikke i dag vi skulle have set Windows Phone 7 mobiler strømme ud på markedet? Synes bl.a. ikke der er noget som helst pressenyt omkring HTC's HD7.

Blu-ray
Film
Til top
goAMinD Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 356
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2010 kl. 17:08
Nå, der var nyt på rekordere allerede
Blu-ray
Film
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2010 kl. 08:52
udfra mine erfaringer med winmobile 6,5 så skal jeg ikke nyde noget af at være prøveklud igen.. magen til bras skal man kigge længe efter.. de må enten have genopfundet sig selv... eller også er vi her ude i en ny dødssejler
Mvh

René
Til top
Simon, TC Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 428
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2010 kl. 13:40

Ud fra billeder og video ser Win7 Mobile ret interessant ud, om end det ikke bliver min næste telefon, da det ser ud til at være dybt integreret med Zune, Xbox og andre MS tjenster. Der er iPhonen vist bedre til mit behov.

Rent grafisk synes jeg Win7 Mobile ser lækkert ud. Synes det virker ret fedt med de store 'hub's og og den lækre font der er gennemgående for systemet.
Tape Connection MKII
Til top
goAMinD Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 356
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2010 kl. 21:55
Ja, det ser nemlig aktaktivt ud. MS har indset at smartphones med ikonbaserede flader er yt, og har lavet deres indhold til tema "hubs" med aktive "tiles". Den brugerflade synes jeg rigtig godt om og jeg er sikker på hvis MS tager sig sammen og får åbnet op for dansk brugerflade, flash, zune-tjenesten og deres marketplace i en hulens fart, så vil de få success herhjemme. Det der sker lige nu er, at W7Phone ignoreres i en eller anden grad netop p.g.a ovenstående. Det fede ved den er nemlig, at den henvender sig stadig 100% til erhvervsorienterede folk OG folk der vil have lir, alt sammen pakket ind i det mest brugervenlige jeg længe har set. Det er en skam vores lille marked ikke får en chance for at gribe denne smartphones muligheder fra starten. Der kommer jo opdateringer løbende, men det bliver en sløv start for MS i hård modvind fra Apple og især Android.

Redigeret af goAMinD - 13-Oktober-2010 kl. 21:56
Blu-ray
Film
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2010 kl. 21:25
tja den win7phone jeg testede fra HTC bliver jeg helt sikkert ikke ejer af. - 1 jeg bryder mig overhovedet ikke om deres "homescreen" løsning. 2. jeg ved ikke om det kan slås fra det testede jeg ikke af - men bevares for en gang bling bling med "sideskift" - jeg skal bare have den til at skifte til en ny side og det helst gerne så hurtigt som overhovedet muligt. man sku f..... tro at de havde implementeret powerpoint direkte på mobilen. - skrækkelig tankegang.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2010 kl. 23:37
Den går måske samme vej som Microsoft KIN - 3 måneder holdt den ...


Venlig hilsen
KB
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu