recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp: er mit TV kaput?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp: er mit TV kaput?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
alexjensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 113
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp: er mit TV kaput?
    Sendt: 11-Oktober-2010 kl. 18:04
Hej alle

Jeg har et Samsung LE32R71 LCD TV hængende i soveværelset. Det mistedet i går billedet (sort skærm) med mellemrum, mens der stadig var lyd på. Slukkede man TV'et og tændte det igen, kom billedet frem igen. Det skete en 3-4 gange, hvorefter der var billede hele aftenen. I morges skete det igen, og nu kommer billedet ikke igen. Der er stadig lyd på og man kan skifte kanal.

Er der nogle der har oplevet dette eller ved hvad det er? Og er det kaput eller er der håb Confused

På forhånd tak!

AJ


Redigeret af alexjensen - 11-Oktober-2010 kl. 18:17
Til top
MKN Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 21-September-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2010 kl. 11:53
Hej Aj,

første spørgsmål..klikker det også?

Jeg havde et lignende problem med mit Samsung LCD LE46M86BDX og jeg google mig til at det nok var strømforsyningen der havde problemet.

Komponenter holde ikke evigt og jeg vil mene at det er et spørgsmål om at skifte de kondensatorer der buler ud på din strømforsyning. det var i løsningen som jeg brugte.

prøv gerne at google "Samsung klikker og vil ikke tænde" og der kommer sider op der med forklaring og billeder guider dig igennem til en DIY reparation..til 1/10 del af prisen.

Håber du finder løsningen



Im Using CeChecker.com

Computerhajen.dk
siblsolutions.com
Til top
alexjensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 113
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2010 kl. 12:18
Oprindeligt skrevet af MKN MKN skrev:

Hej Aj,
første spørgsmål..klikker det også?

Jeg havde et lignende problem med mit Samsung LCD LE46M86BDX og jeg google mig til at det nok var strømforsyningen der havde problemet.

Komponenter holde ikke evigt og jeg vil mene at det er et spørgsmål om at skifte de kondensatorer der buler ud på din strømforsyning. det var i løsningen som jeg brugte.

prøv gerne at google "Samsung klikker og vil ikke tænde" og der kommer sider op der med forklaring og billeder guider dig igennem til en DIY reparation..til 1/10 del af prisen.

Håber du finder løsningen
 
Jeg synes ikke det klikker. Men den har længe givet en summende lyd, når der var megen sort farve på skærmen. Så snart billedet indeholdte lyse farver igen, gik det væk.
 
AJ
Til top
MKN Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 21-September-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2010 kl. 12:33
Hej AJ,

nu er jeg ikke super ekspert ,men hvis jeg var dig ville jeg nok kigge på komponenterne også om ikke en enkelt eller to buler ud i toppen Wink

derefter er det ind på http://dk.rs-online.com/web/home.html og finde de komponeneter der skal skiftes.

/MKN
Im Using CeChecker.com

Computerhajen.dk
siblsolutions.com
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu