recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 22" LCD til køkkenet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket22" LCD til køkkenet

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Emne: 22" LCD til køkkenet
    Sendt: 13-Oktober-2010 kl. 12:19
Er træt af mit gamle 15" LCD phillips derude, mest fordi det har analog tuner som det eneste.

så hvis konen ser det samme i stuen, så er der mega forsinkelse i lyden.

er derfor på jagt efter et lille tv med DVB-C tuner der kan klare Yousee uden problemer

Krav er at tv´et skal være tyndt, og have indbygget højtaler. lyden skal være brugbar, men køkkenet er ikke enormt så vi snakker ikke hifi. også fordi køkkenet er småt, er det nødvendigt med et tyndt tv.

det må også gerne kunne hænge tæt på væggen, der er jo det med bagudvendte stik... 

kiggede tidligere på 2270HD men er der andre alternativer. og hvad med vægophænget.
Til top
peterdebel Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2010 kl. 15:55
 
Jeg er ude i samme spørgsmål.
 
Leder efter samme lille tv i hvid farve til familiemedlem, med det bedste billedkvalitet
. Har fået nogle svar fra flatpanels.dk, men tænkte at jeg ville stille samme spørgsmål her.
 
1. Et Philips 22" PFL5614 ( http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/TV/249239/Philips-22PFL5614H.html). (Fra 2009) 2300 kr
 
 
3. Panasonic TX-L19C20 (http://www.ktradio.dk/product_detail.asp?id=2549) 2500kr.
 
Kort sagt. Mest naturlige billede og god responsetid (ved hurtige bevægelser). Prisen er faktisk den samme.... 
 
 
Til top
DIY! Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2010 kl. 16:10
Jeg har lige bestilt et

http://www.amitech.dk/vis/p/tv/24-led-tv-dvd-390b/   (fundet til ca 3000)

velvidende at Amitech bestemt ikke har det bedste rygte. Men de har i nogle gode (læs: små) størrelser 19", 22", 24" og 26" - og jeg stod og skulle bruge et nyt TV til soveværelset.

Jeg er meget spændt på kvaliteten - og især også hvordan DLNA funktionaliteten virker - da det ville være lækkert at kunne flytte min Tvix boks til stuen.

Jeg har desværre ikke kabeltv, så jeg kan ikke teste DVB-C tuneren, men kan godt vende tilbage med en generel vurdering.

Forresten har det nedadvendte stik, så her lever det i hvert fald på til dine ønsker

mvh



Redigeret af DIY! - 13-Oktober-2010 kl. 16:34
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2010 kl. 17:03
ah, køber ikke amitech, men tak for tilbuddet om review.

kiggede på hifiklubbens C4xx 22" skal lige ned og se den en dag. har intet imod at smide lidt penge i den lokale butik hvis det er noget værd.
Til top
peterdebel Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2010 kl. 19:20
Nogen som ved mere?
 
Rasmusdc er du kommet tættere på et valg om Samsung eller Philips?
 
Jeg kan ikke beslutte mig om Panasonic, Philips eller Samsung...??
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2010 kl. 20:36
Sharp LE320 bliver det nok, fordi den er 1920x1080, samsung C4015 har bedre billede og er billig i hifiklubben, men ville gerne have en jeg kunne tage ned og bruge som PC skærm... 

Og der er opløsningen på alle de andre for lille.... så det bliver nok sharp genne AV connection der er også 100% pixelfejls garanti på.

Synes dog designet på Samsungen er 100x federe, og skal den kun bruges til TV så var det blevet den, var faktisk ok med billedet på den, og menu systemerne, synes den kørte så smooth.
Til top
mm-bob Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Marts-2010
Status: Offline
Point: 436
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2010 kl. 08:37
Har du set at Sharp LE320 har bagud vendte stik?
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2010 kl. 11:16
jeps.. og det er ikket et problem..
 
har strøm og antenne bag skærmen, og den bruger et lille strømkabel, så det kan vinkles så der skal være plads til et antennekabel med knæk og et vinkel strømkabel bag skærmen i en stik kontakt, så der vil komme lidt luft ligegyldigt hvad (desværre.)
Til top
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2010 kl. 23:36
Super tyndt, har kik på et Samsung 24" LED (de laver kun det samme i LED), er på tilbud i ComputerCity i denne uge, det kan ikke blive tyndere, det kan klistres helt op af væggen, da de har tænkt på stikkene. Lyden er som lyd er når en højttaler ikke kan fylde mere.
 
PSU er ekstern i dette tv.
 
MVH
 


Redigeret af rasmuzzen - 22-Oktober-2010 kl. 23:36
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu