recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vantage vt-1 problem med CA-modul
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVantage vt-1 problem med CA-modul

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
saturn31 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Emne: Vantage vt-1 problem med CA-modul
    Sendt: 30-Oktober-2010 kl. 17:22

Jeg bruger dragon modulet til Via... er klar over at HD kanaler ikke virker. Undrer mig stadig over bit-rate problemet - Discovery HD har nemlig virket på en af SID'erne. Flere af de andre HD-kanaler har det samme problem, men mindst én af "udgaverne" virker uden problemer. F.eks. Animal Planet HD, der kører med samme bitrate som Discovery HD.

Til top
Bent Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-November-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 293
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2010 kl. 12:57
Oprindeligt skrevet af saturn31 saturn31 skrev:

Har en Vantage VT-1 med et Dragon CA-modul. Når CA-modulet indsættes kan jeg pludselig ikke se Discovery HD. Der står "CA mpdule inserted" og billedet "flakker". Det er ligesom kanalen slet ikke har signal nok. Når modulet tages ud er der ingen problemer. Nogen gode idéer?
hej Søren. hvad for bruge du en Dragon CA-modul i Vantage VT-1. VT-1 har to kort læser og to pladse til CA-modul og du kan bruge to kort i den til Conax som  Canal Digital bruger    
Bent Dueholm
Til top
saturn31 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2010 kl. 20:02
Tak for svarene! Det er ikke viasat HD jeg forsøger at modtage. Der sidder et CD-kort i også. Jeg kan se, at flere af de andre CD HD-kanaler har samme problem - dog ikke alle og heller ikke alle udgaver af den samme kanal. F.eks. er der ingen problemer med History HD i en udgave, men problemer med den i en anden udgave. Jeg går ud fra at det fordi der er flere lydspor, at der ligger flere udgaver af samme. ØV!
Til top
Bobben Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Maj-2007
Sted: Norway
Status: Offline
Point: 358
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2010 kl. 19:39
Oprindeligt skrevet af saturn31 saturn31 skrev:

Har en Vantage VT-1 med et Dragon CA-modul. Når CA-modulet indsættes kan jeg pludselig ikke se Discovery HD. Der står "CA mpdule inserted" og billedet "flakker". Det er ligesom kanalen slet ikke har signal nok. Når modulet tages ud er der ingen problemer. Nogen gode idéer?


Modulen klarer ikke den høye bitraten.  I tillegg er det ikke sikkert at mottageren klarer den høye bitraten.  Det er et kjent problem siden noen av CD's HD transpondere sender mye mer bitrate enn common interface standarden er forpliktet til å håndtere.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2010 kl. 19:28
 
 Hvis det er HD fra Viasat som ønskes modtaget med en ikke godkendt modtager, så glem det, det kan man ikke.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
saturn31 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2010 kl. 19:19
Har en Vantage VT-1 med et Dragon CA-modul. Når CA-modulet indsættes kan jeg pludselig ikke se Discovery HD. Der står "CA mpdule inserted" og billedet "flakker". Det er ligesom kanalen slet ikke har signal nok. Når modulet tages ud er der ingen problemer. Nogen gode idéer?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu