recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - marantz sr5004 og M&K sup kx10 driller.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketmarantz sr5004 og M&K sup kx10 driller.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jduro Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 198
Direkte link til dette indlæg Emne: marantz sr5004 og M&K sup kx10 driller.
    Sendt: 02-November-2010 kl. 15:01
Jeg har problemer med systemet, jeg ved ikke om det er reciveren eller subben der bliver ved med at drille mig. Hvis jeg ser en BD-film med de nye hd lydformater har jeg ikke nogen problemer, og det lyder ganske udemærket. Men hvis jeg ser en alm mindelig dvd med dolby digital, så går subben helt amok under vilde scener. Det hjælper ikke at skrue ned for subben den kommer stadig med volsomme inpuls lyde der slet ikke passer ind i filmen.. Det sker heller ikke hvis jeg ser alm tv. kun når jeg ser dvd. er der nogen der har hørt om problemet før, og hvad kan det skyldes.Kan det være en instilling jeg har misset. ser som regl kun bd efter hånden, men det er da pisse træls(sagt på godt jysk) at det går galt når man får løst til at se noget fra den gamle dvd samlig.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu