recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Glæd jer til Prison Break
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGlæd jer til Prison Break

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Kjeldbjerg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-Februar-2004
Sted: Middelfart, DK
Status: Offline
Point: 257
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2006 kl. 00:35
Oprindeligt skrevet af mgmg mgmg skrev:

Er reklamerne et stort problem når man har en hdd rec? (har ikke selv købt endnu)

Jeg synes de 16:9 fjendske a/r som de nævnte kanaler elsker at sende er langt værre. (Og der er TV2empæl ikke bedre).

Nu ved jeg jo tilfældigvis at Prison Break skydes af for fuld WS i Staterne. Det skal TV3 nok få klippet ned, og det kan selv den bedste rec ikke gøre godt igen.

Kjeldberg, der mangler faktisk 9 episoder af 1. sæson, så lad os lige få dem på banen inden næste.

 
Ja, men når en serie holder et halvt års pause, og slutter som den gjorde, så betragter jeg det lidt som sæson 2 der går igang, men du har ret officielt er det stadig sæson 1.
Til top
mgmg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 1066
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2006 kl. 10:52

Hvis man har set PB nogenlunde live i USA, så er den pause der er mellem 13. og 14. episode i hvert fald helt grotesk. Specielt fordi intet er afsluttet for nærværende.

Den måneder lange "jule"-pause slipper de stakler, der er tvunget i kløerne på TV3, så for. Det må være et lille plaster på såret.

 

Oprindeligt skrevet af Carser Carser skrev:

Men "En go' film uden afbrydelser" - det koncept ka' jeg li'.

Hørt, specielt med korrekt a/r. DVD mediet er velegnet til det formål.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu