recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Når WAF tager overhånd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNår WAF tager overhånd

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ErikUkendt1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Marts-2010
Status: Offline
Point: 152
Direkte link til dette indlæg Emne: Når WAF tager overhånd
    Sendt: 05-December-2010 kl. 17:19
Så er det nu, der skal overvejes om WAF har taget overhånd.


Jeg så den 30-11-10 et chokerende indslag på TV-2s "Morgen TV":

En ung dame gav indretnings tip til hjemmet, om hvordan man kan personliggøre sit hjem.

Hun viste f.eks. hvordan nogen havde givet sit fladskærms tv et lækkert touch.



1: I et byggemarkede køber man en guldfarvet profilliste i passende længde.

2: Den saver man så til en dejlig billederamme, som passer præcist rundt om fladskærms tv'et...

3: TV'et er nu klar til ophængning.


(-så er diskussionen om Samsungs, Panasonics eller LGs design er smukkest, dermed slut.)


Vi må kræve noget HAF tilbage  Smile!!
Mvh Erik
Til top
taalmod Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-December-2008
Status: Offline
Point: 124
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2010 kl. 21:30
Hvis det er det, der skal til for at jeg kan købe et tv udelukkende med billedkvalitet som parameter, så må hun gerne hive en ramme udenom billedet, det er det indeni rammen, *jeg* er interesseret i.
Til top
ErikUkendt1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Marts-2010
Status: Offline
Point: 152
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2010 kl. 21:41

Det plejer jeg også at sige, men her er min tolerance nok lige udfordret en tand for megetSmile

-jeg kan se du har et passende navnLOL



Redigeret af ErikUkendt1 - 05-December-2010 kl. 21:43
Mvh Erik
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2386
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2010 kl. 01:27
Man burde lave et tilsvarende program for mænd der er blevet kylet ud af konen/kæresten, lets face it, mænd der har overskud nok til at kyle konen/kæresten ud har nok også boller nok til at slå i bordet når der skal guldstafferinger og tingeltangel på fladskærmen.. Wink

Lad os få et indretningsprogram af mænd, for mænd.. Fladskærme, store højttalere, fadølshane monteret på sofabordet og indendørs havegrill i hjørnet. "Rengøring på badeværelset klarest lettest med en højttryksrenser, i næste program skal vi se på klinker med emalje der kan tåle det."
Til top
ErikUkendt1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Marts-2010
Status: Offline
Point: 152
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2010 kl. 12:43

Det kunne lyde hyggeligt LOL

Når alt kommer til alt, så kan jeg godt lide at se på minimalistisk huse og - hjem indretning. Jeg har dog det problem, at jeg nok ikke ville kunne leve i det. Det er ligesom jeg ikke kan slappe af i disse omgivelser.

For øvrigt har jeg en meget tolerant kone. Hvis jeg siger jeg gerne vil have nogle gulvhøjttalere, svarer hun:

 "Du finder lige ud af hvor meget de fylder, så rykker vi møblerne, så de kan være der".

-og omvendt: Jeg ville ikke have noget imod at køre i en Berlingo


Mvh Erik
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2010 kl. 13:08
Oprindeligt skrevet af strandvasker strandvasker skrev:

Man burde lave et tilsvarende program for mænd der er blevet kylet ud af konen/kæresten, lets face it, mænd der har overskud nok til at kyle konen/kæresten ud har nok også boller nok til at slå i bordet når der skal guldstafferinger og tingeltangel på fladskærmen.. Wink

Lad os få et indretningsprogram af mænd, for mænd.. Fladskærme, store højttalere, fadølshane monteret på sofabordet og indendørs havegrill i hjørnet. "Rengøring på badeværelset klarest lettest med en højttryksrenser, i næste program skal vi se på klinker med emalje der kan tåle det."

LOL LOL LOL sådan et program gad jeg godt se.

Venlig hilsen
KB
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu