recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV forsikring, Penge eller Nyt TV?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTV forsikring, Penge eller Nyt TV?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1366
Direkte link til dette indlæg Emne: TV forsikring, Penge eller Nyt TV?
    Sendt: 15-December-2010 kl. 15:50
Hey..

Jeg havde desværre et uheld forleden som endte med jeg har slået mit frontglas i stykker på min panasonic plasma skærm..

Nu har jeg købt en udvidet forsikring som dækker den slags uheld men er lidt i tvivl om hvordan forløbet kommer til at forgå.

Tv'et er hentet til en tekniker afdeling som skal sende et prisforslag til min forsikring, Men hvad jeg har forstået så kan det ikke betale sig at skifte hele panelet i en skærm ift at hvad nye skærme koster i dag..

Nogen der har prøvet lignede situration? Har i fået en ny skærm af dem eller udbetaler de penge til forbrugeren? og hvis så hvordan regner de så ud af beløbet? afskriver de et hvis procentdel af hvad man gav for det eller finder de ud af hvad man kan få en anden skærm til i den størrelse???
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2010 kl. 16:04
Hvad står der i forsikrings betingelserne? Og især det med småt Tongue
Til top
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1366
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2010 kl. 16:29
Jamen der står desværre ikke så meget (det hele står med småt) :)

Der står dog at der er ingen afskrivning.. men intet om at de køber nyt tv til en eller giver penge
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2010 kl. 16:33
Jamen det vil vel sige at du får et tilsvarende TV, et Pana X20 tror jeg. Ved ikke om du kan få pengene..
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu