recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DR podcast på Popcorn Hour C200
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDR podcast på Popcorn Hour C200

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
birddog Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 344
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2011 kl. 23:04
hvordan har du fået det til at virke på din a200?
jeg kan sagtens komme der ind og se listen og vælge hvilken podcast jeg vil se, men jeg kan bare ikke få startet noget podcast.
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2011 kl. 23:09
Jeg tror at jeg har nået til samme sted som "birddog" på min A110 - jeg kan få oversigten over podcasts, men på de websider jeg efterfølgende bliver dirigeret til har jeg ikke evnet at få startet noget som helst video...
Til top
rawi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 08-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 282
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2011 kl. 23:11
Oprindeligt skrevet af birddog birddog skrev:

hvordan har du fået det til at virke på din a200?
jeg kan sagtens komme der ind og se listen og vælge hvilken podcast jeg vil se, men jeg kan bare ikke få startet noget podcast.

Når man er på nempodcast.dk siden er der en masse links, fx. "21 søndag" (som er den første) lige under den er den et link der hedder "video oversigt", hvis du vælger det kommer du ind til de forskellige afsnit. Når du har valgt afsnit skal du afspille det podcast link der ender med ".mp4 popcorn"
Til top
rawi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 08-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 282
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2011 kl. 23:29
Har lige taget et par billeder. Sådan ser nempodcast ud på min A-200 (en ud af tre kolonner med programmer):



og så vælger jeg "video oversigt" der står ummidelbart under det program jeg vil se:



vælger hvilket afsnit jeg vil se og vælger "se video":



Og så vælger jeg bare det format der ender på popcorn. Vælger man den normale .mp4 fryser popcornen bare i nogle minutter for så at komme med en besked om at formatet ikke kan afspilles.
Til top
birddog Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 344
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2011 kl. 23:33

må prøve igen, takker for billeder :D

Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2011 kl. 12:34
Efter at have valgt "Video oversigt" i stedet for at vælge programmet, fik jeg mulighed for at afspille specifikke afsnit og testede et link med "Popcorn" bagefter - der fik jeg meldingen "Could not play" efter at boksen havde stået med "Buffering" i omkring 10 sekunder - skal ikke kunne sige om jeg var uheldig med programmet/afsnittet da jeg ikke har haft tid til at teste mere omfattende - dette er på en A-100.
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2011 kl. 23:38
Testede lidt mere her til aften - forskellige programmer og afsnit og havde succes 1 ud af 10 gange - det mest almindelige er at boksen laver buffering i ca. 30 sekunder og derefter skriver "could not play" - det er måske noget time-out? (12mbit downstream)
Til top
rawi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 08-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 282
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2011 kl. 00:03
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Testede lidt mere her til aften - forskellige programmer og afsnit og havde succes 1 ud af 10 gange - det mest almindelige er at boksen laver buffering i ca. 30 sekunder og derefter skriver "could not play" - det er måske noget time-out? (12mbit downstream)

og jeg testede ligeledes med a-200 ti tilfældige programmer, og alle startede op inden for få sekunder. Det må næsten være noget hardware/firmware, men så skal du nok spørge spawn, han er en haj til det emne.
(Til info, så har jeg 10mbit downstream, så jeg tror ikke på det er der den ligger).
Til top
fjmeyer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-December-2010
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2011 kl. 17:42
Hvis I kan lide web app tjenesten - så bliv gerne venner med os på:
 
 
Vi har flere tiltag i gryden - og dem melder vi ud der...
og her:
 
 
/Frans Josef Meyer
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu