recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee box fjernbetjeningskode søges til Bose 321
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYousee box fjernbetjeningskode søges til Bose 321

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
cpmonster Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee box fjernbetjeningskode søges til Bose 321
    Sendt: 07-Januar-2011 kl. 12:51
Jamen det KAN man da allerede ved det almindelige tv signal. Så det argument holder da ingen steder.

Jeg stiller mig da tit på en af de værste reklame kanaler (feks.kanal 4/5 eller tv3/plus) og trykker pause med det samme. Så kommer jeg forbi en time senere og kan se en tre-fire dumme afsnit at noget dåselatter uden reklamer. Det har jeg da kunne i årevis.

Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2011 kl. 12:42
Oprindeligt skrevet af cpmonster cpmonster skrev:



det er jo totalt til grin at trykke forfra på en reklame kanal og ikke kan sætte den til at buffe så jeg kan springe de skide reklamer over.


Hvis man havde den mulighed, ville kanalerne nok blive noget dyere da reklameblokken så ville have nulværdi for TV stationerne.
Til top
cpmonster Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2011 kl. 12:37
Her kommer vi vist ikke længere.

Karkov: Tak for tid og svar :)

YouSee: tak for mangel på forståelse af jeres kunders behov. Den Boks er for sej og jeg er tosset med den. Men fix det nu bare; bare for én gang skyld, udfør en opgave som ikke giver jer direkte indtjening. Det hedder i øvrigt service.

evt. samtidig implementér pause på VOD og VisForfra - det er jo totalt til grin at trykke forfra på en reklame kanal og ikke kan sætte den til at buffe så jeg kan springe de skide reklamer over.

Jeg ved ikke engang hvorfor jeg skriver til YouSee herfra - jeg vil nok bare af med noget damp. Jeg betaler over 500,- om måneden for al mit tv og så kan jeg ikke engang pause en VOD film som kommer ud af samme ledning som det almindelig signal. Det er sq plat.

//Münster
Til top
karkov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 469
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2010 kl. 20:37
tror ikke boxen bruger en kendt standard kode, så det bliver nok svært.

selv med en harmony remote kan man ikke være sikker på der virker optimalt uden at skulle ud i en custom opsætning.

Til top
cpmonster Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2010 kl. 19:57
Jeg har YouSee boksen, med harddisk/recorder og HD fra Samsung og har lige erhvervet mig et Bose 321 GSX system.

Med den følger en multi fjernbetjening og uden problemer fandt en kode, der virkede, til mit Sony TV. Men jeg kan ikke finde en kode til YouSee boksen under CBL/SAT der virker.

Jeg synes jeg har været alle koder igennem hvor der står Samsung; jeg prøvede endda at flippe igennem alle koder med kanal vælgeren og trykken tænd/sluk... Ingen reaktion fra boksen..

Er der nogen der har haft held med netop dette og har en 4-cifret kode jeg kan prøve, som kan synkronisere min BOSE 321 GSX fjernbetjening til YouSee boksen?

//Münster


Redigeret af cpmonster - 18-December-2010 kl. 20:00
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu