recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ingen lyd ved SMS modtagelse.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketIngen lyd ved SMS modtagelse.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Moulder Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 367
Direkte link til dette indlæg Emne: Ingen lyd ved SMS modtagelse.
    Sendt: 05-Januar-2011 kl. 09:59

Hej

Jeg har en iPhone 3GS med firmware 4.2.1.
Når jeg har mit headset, Jabra BT530 forbundet med telefonen, og jeg modtager en sms besked, så får jeg ikke lyden med modtaget besked på selve telefonen, kun vibrationen.

Jeg går ikke rundt med mit headset i øret hele tiden, men har det i lommen, eller det ligger på bordet,  så det nemt kan sættes på øret når mobilen ringer, derfor er det lidt træls at man ikke kan høre når man modtager en sms.
Når jeg har headsettet i øret og modtager en sms, så kan jeg kun høre den aller sidste tone, det første kommer ikke med.

Det er som om den er langsom til at lukke op for lyden når headsettet er forbundet.
Er der nogen der kender det, og evt. har fundet en løsning ??

Mvh

Moulder
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2011 kl. 11:39
Headset-profilen sender ikke lyd ud af telefonens højttaler, så hvis du vil have SMS-lyd på, så skal du fjerne headsettet. Jeg har dog også prøvet dét med, at man kun hører sidste tone på SMS-lyden når jeg har brugt en hard-wired headset, så det behøver ikke relatere til at du kører BT. Det kunne evt. afprøves hvis du blot sætter et sæt hovedtelefoner til.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Moulder Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 367
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2011 kl. 23:50
Ja det lyder sådan set sandsynligt.
 
Men den sender da lyd ud i telefon højtaleren, for når telefonen ringer, så kan man godt nok ikke høre telefonens højtaler med det samme, men efter ca. 1-2 sekunder, så er lyden også der.
Det var rart om den kunne smide lyden ud med det samme i begge højtalere, altså både hørebøf og tlf. på een gang.
Mvh

Moulder
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu