recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > TV-stationer og kanaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Grrrrr DR
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGrrrrr DR

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 813
Direkte link til dette indlæg Emne: Grrrrr DR
    Sendt: 07-Januar-2011 kl. 17:38
Hej.
 Nu bliver jeg nød til at lukke lidt galde ud.
   Jeg har lige brugt de sidste fire aftener på at se den storslåede film "Ken Folletts - Jordens søjler".Godt nok var den lidt for langtrukken efter min smag,men alt i alt en fantastisk flot film.
 
   MEN ! Hvad tænker DR dog på.Jeg havde set frem til at se den i HD,men den skulle åbenbart vises på dr.1 som SD.Det syntes jeg er under al kritik.Skam jer derude på Amager Dead ..........
     carsten
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2011 kl. 19:37
Ja det undrede også mig. Sådan en flot lavet serie er velegnet til HD billede og lyd i 5.1
 
Når det er sagt, synes jeg dog den stod flot i SD ogsåTongue
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2011 kl. 23:27
Oprindeligt skrevet af CARS10 CARS10 skrev:

Hej.
 Nu bliver jeg nød til at lukke lidt galde ud.

   Jeg har lige brugt de sidste fire aftener på at se den storslåede film "Ken Folletts - Jordens søjler".Godt nok var den lidt for langtrukken efter min smag,men alt i alt en fantastisk flot film.

 

   MEN ! Hvad tænker DR dog på.Jeg havde set frem til at se den i HD,men den skulle åbenbart vises på dr.1 som SD.Det syntes jeg er under al kritik.Skam jer derude på Amager Dead ..........

     carsten


Jeg syntes at du skulle tage og skrive til DR
.....
Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2011 kl. 10:10
Skulle det hjælpe? Alt transport af Tv i Anamorfisk er da kommet "på trods af DR", og ikke som følge af noget ønsket herfra! Jeg burde have skrevet DR skulle have sendt både SD og HDTV. En ganske anden historie har gøre med vores PAL 625i50 Tv, hvor hver linie varer 64uSek. mikrosekunder.
 Da kunne man via R-G-B delene fra en Set Top Boks pumpe mere information ind, via det digitale modtagenet, selvfølgelig vil mange skrive dette ikke er muligt? På den anden side har man faktisk forsøgt vurdere HDTV med 576 linier og Progressivt.
Personer som siger intet Billedrørs tv kan vise sådan noget! Nok muligt. HDTV er trods alt ikke kommer som en tyv om natten.Embarrassed  Der var jo ikke et kat der gøede, dengang man gjorde et 4:3 billede bredere til 16:9.


Redigeret af moho - 10-Januar-2011 kl. 16:40
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu