recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V20 skifter selv kategori (favoritlister)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketV20 skifter selv kategori (favoritlister)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mailman Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 101
Direkte link til dette indlæg Emne: V20 skifter selv kategori (favoritlister)
    Sendt: 16-Januar-2011 kl. 10:49
Hej
 
Jeg oplever jævnligt at mit Panasonic V20 skifter kategori - altså hvilken liste som man ønsker at anvende. Jeg har konfigureret 1 favoritliste, udover det standard lister som findes (Alle DVB-C kanaler, Gratis kanaler, osv.). Jeg koblet på et yousee net og anvender derfor udelukkende DVB-C tuneren til at modtage TV.
Som udgangspunkt ønsker jeg kun at anvende den favoritlisten som jeg selv har konfigureret. Men af uforklarelige årsager, skrifter TV'et en gang mellem til listen "Alle DVB-C kanaler". Den eneste måde dette skulle kunne lade sig gøre på, er ved at trykke på den blå knap på fjernbetjening - medens infobar er synlig ifm. kanalskift. Jeg er 110% på at det ikke manuelt er skiftet kategori, så det må være noget TV'et selv gør. Jeg syntes at kunne se et symptom at når det som sker, så hænger det spm oftes sammen med at man har brugt timeslip funktion eller set et program fra den tilkoblede USB harddisk. Desværre har jeg ikke været i stand til at fremprovokere fejlen, det sker bare fra tid til anden...
 
Nogen som har oplevet samme "irriterende" problem ?
 
 
/Stephan
/Mailman
Til top
Zulu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 775
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2011 kl. 10:58
Ja, det samme sker på mit G20 - og ja, det er irrierterende.
Hos mig sker det, når TV'et er færdig med at optage "timer-optagelse".
Til top
Mailman Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 101
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2011 kl. 12:18
Oprindeligt skrevet af Zulu Zulu skrev:

Ja, det samme sker på mit G20 - og ja, det er irrierterende.
Hos mig sker det, når TV'et er færdig med at optage "timer-optagelse".
 
Godt at høre at det ikke kun er mit TV :-)... Jeg har i dag skrevet til Panasonic support, så får vi og hvad de svarer...
 
/Stephan
/Mailman
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu