recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bilholder og Fm transmitter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBilholder og Fm transmitter

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pnn Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Februar-2010
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 92
Direkte link til dette indlæg Emne: Bilholder og Fm transmitter
    Sendt: 16-Januar-2011 kl. 11:13
Hejsa

Er der nogen der kan anbefale iphone4 udstyr til bilen, i form af en holde + fm transmitter/håndfri
har selv haft sådan en her 
og den gjorde det sådan set det den skulle dog sad den ikke super godt fast i cigaret tænderen. og en anden ting den gik i stykker efter 3 uger. så nu er jeg på jagt efter en anden model. gerne en hvor holder og fm/hånd fri er 2 delt, vil have en sugekop løsning til ruden.  

Fm sender er nødvendigt da det ikke altid er den samme bil. så ledning træk fra aux porten er desværre ikke en løsning. telefonen bliver også brugt som gps.

 har selv kigget lidt på denne 
http://www.griffintechnology.com/products/itrip-dualconnect er der nogen der kender productet ser ikke ud til det er til at skaffe i danmark ? 
Til top
PeterJohan Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-Februar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2011 kl. 22:03
Jeg købte en Belkin FM Tunecast II i Australien for et stykke tid siden, og den var jeg egentlig rimelig glad for. Det eneste der var lidt irriterende, var at den kørte på batteri, men så vidt som jeg har forstået kan man også få en som kan stikkes i cigarettænderen. Du evt. læse denne artikel om at vælge FM-transmitter til bilen her.
Til top
jgjensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 376
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2011 kl. 10:26
Jeg har købt en standard sugekop holder i Thansen til 99 kr og en Belkin FM transmitter - det kører fint. Der er miniusb stik i FM så du kan lade mobilen op undervejs - det sluger en del strøm ellers!
Eneste problem jeg har er, at jeg har så god en antenne i bilen at det er svært at fange et ledigt signal nogen steder!  
Samsung PS50Q96HDX/XEE
Barkan M4061 TV-ophæng
Philips DVD-R 5570H/58
Samsung HD-boks
Freecom 2 TB NAS
Buffalo 500 GB NAS
Denon AVR 800 amp
WD TV Live
D-Link DHP-P307AV Homeplug
Wii
iPhone 4
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu