recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan ikke få min PC til at snakke med mit TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKan ikke få min PC til at snakke med mit TV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kamikazekid8 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 15-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 78
Direkte link til dette indlæg Emne: Kan ikke få min PC til at snakke med mit TV
    Sendt: 18-Januar-2011 kl. 22:50
Hej alle Recordere, har nu brugt ca. 4 timer på at få mit fjernsyn og min PC til at snakke sammen men uden held... Cry
Derfor vender jeg mig nu imod jer, for at se om i har en løsning på mit problem.

Jeg har købt mig et Samsung PS50C685, og har dernæst investeret i en USB dongle, samsung WIS09, der skulle gøre det muligt for mig at se de ting jeg har på min PC, på mit TV.. Har dernæst installeret samsungs program "PC share manager", og ifølge guiden burde jeg kunne åbne det også skulle jeg kunne gå ind i noget "deling" og noget "enhedspolitik" og burde her kunne se mit TV og sige til min PC at TV'et skal have adgang til min PC, men det kan jeg IKKE!! CryAngry

Mit TV kommer ikke op i programmet..

Både min PC og mit TV har fin internetforbindelse og er begge tilsluttet den samme..
Har ydermere slået firewallen der angåer samsungs PC share fra, således at programmet har fuld adgang.. men det virker stadig ikke Cry..

Har simpelthen ingen ide om hvad jeg gør galt, og internettet er desværre ingen hjælp, så håber der sidder nogle med nogle gode idéer til hvad jeg kan gøre, for er lidt usmart når min PC og TV ikke kan snakke sammen..

På forhånd tak

Kamikid
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2011 kl. 09:24
Oprindeligt skrevet af Kamikazekid8 Kamikazekid8 skrev:

Både min PC og mit TV har fin internetforbindelse og er begge tilsluttet den samme..


Den samme hvad?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Neobi/q Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 21-Juli-2010
Sted: Haslev
Status: Offline
Point: 355
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2011 kl. 10:13

Lidt mere info :)

Hvilket styre system kører du?

Kan du komme på nettet på tv'et? de fleste Samsung tv's skal du installere den trådløse USB via tv menuen først.

Hvis det er gjort burde du næsten ligemeget hvad kunne se din PC medie biblotek. ved mindre du kører Vista eller Xp der skal du ind i og slå Medie fildeling til.
 
Morten
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
Til top
Kamikazekid8 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 15-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 78
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2011 kl. 22:37
Hej, tak for svarene... Kører XP på computeren, og har slået share manager fra i firewall, således at Share manager har adgang igennem firewallen, og de er tilsuttet den samme router, igennem det trådløse net, og det samme internet :) 

Men jah hvordan slår jeg så fildeling til,?? har været inde og tjekke at den skal dele med andre computere på netværket``?

Eller er det et andet sted jeg skal gøre det?
Til top
Neobi/q Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 21-Juli-2010
Sted: Haslev
Status: Offline
Point: 355
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2011 kl. 16:00
Mener det er inde i selve Mediaplayer det skal slås til.
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu