recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Jeg roder lidt rundt i CSI Las Vegas.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketJeg roder lidt rundt i CSI Las Vegas.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Direkte link til dette indlæg Emne: Jeg roder lidt rundt i CSI Las Vegas.
    Sendt: 26-Januar-2006 kl. 20:45

Jeg har lidt svært ved at følge med. Jeg har ikke tid til at gennemtjekke programoversigterne hver dag, men nu ser jeg at CSI Las Vegas på tirsdag er noget med nummer 120 og så langt var de da ikke kommet i sidste uge var de? Og sendes den nu kun om tirsdagen (så behøver jeg jo ikke at optage hver dag....)

Hjælp en eller anden...

Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Maggerholm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-April-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 1677
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2006 kl. 22:05
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Jeg har lidt svært ved at følge med. Jeg har ikke tid til at gennemtjekke programoversigterne hver dag, men nu ser jeg at CSI Las Vegas på tirsdag er noget med nummer 120 og så langt var de da ikke kommet i sidste uge var de? Og sendes den nu kun om tirsdagen (så behøver jeg jo ikke at optage hver dag....)

Hjælp en eller anden...



Ja det er pænt rodet lige nu.

Som jeg ser det sendes der stadig CSI hver dag kl 20 (tirs-lør, mandag er der lost).

Tirsdag er de begyndt at sende nye afsnit og er omkring 119-120 lige nu (startede nye afsnit tirsdag i denne uge).

Onsdag sendte de CSI afsnit 83 (de var nået til 82 i sidste uge), men ikke kl 20.
Den genudsendes iaften ca kl 23!

Idag sendte de så CSI NY afsnit 3 kl 20.

Imorgen genudsender de CSI NY afsnit 3, CSI Afsnit 118 og CSI NY afsnit 3 endnu engang.

Lørdag er der så både CSI NY og CSI Miami.

Mon de selv har styr på?

Jeg springer over de nye afsnit af CSI, og prøver bare at holde styr på de "gamle" afsnit af CSI og så CSI NY.

Hvis noget glipper må du sige til i en PB, så kigger jeg på om jeg har det.

Mvh Michael


Redigeret af Maggerholm
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Status: Offline
Point: 901
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2006 kl. 22:20

OnTV har rimeligt gode oversigter + søgefunktioner, der rækker 14 dage frem. Søg evt. på CSI eller C.S.I.

/Splinten

Til top
clausewitz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1115
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2006 kl. 23:13

Oprindeligt skrevet af Maggerholm Maggerholm skrev:

Ja det er pænt rodet lige nu.

Som jeg ser det sendes der stadig CSI hver dag kl 20 (tirs-lør, mandag er der lost).

Ja det er vist ikke kun mandag der er lost - get it .

Claus

Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2006 kl. 07:47

Ok jeg ser lige om jeg kan få tingene til at passe. Sådan som jeg ser det er der ikke gamle C.S.I. Las Vegas afsnit hver dag, det er slut, nu er der kun de nye afsnit om tirsdagen (?) Fra OnTV:


Kanal 5

I dag kl. 22.30 - 23:30: C.S.I.  (118) 

I dag kl. 23.30 - 00:30: C.S.I. New York  (3) 

I morgen kl. 20.00 - 21:00: C.S.I.: Miami  (67) 

29.01.2006 kl. 23.30 - 00:30: C.S.I. New York 

31.01.2006 kl. 20.00 - 21:00: C.S.I.  (119) 

31.01.2006 kl. 23.00 - 00:00: C.S.I. Miami  (67) 

01.02.2006 kl. 20.00 - 21:00: C.S.I. New York  (6) 

02.02.2006 kl. 20.00 - 21:00: C.S.I. New York 

02.02.2006 kl. 23.25 - 00:25: C.S.I. New York  (6) 

03.02.2006 kl. 22.30 - 23:30: C.S.I.  (119) 

03.02.2006 kl. 23.30 - 00:25: C.S.I. New York  (7) 

04.02.2006 kl. 20.00 - 21:00: C.S.I.: Miami  (68) 

10.02.2006 kl. 20.00 - 21:00: C.S.I. New York  (10) 

10.02.2006 kl. 22.55 - 23:55: C.S.I.  (120) 

 

Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Maggerholm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-April-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 1677
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2006 kl. 14:25
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Ok jeg ser lige om jeg kan få tingene til at passe. Sådan som jeg ser det er der ikke gamle C.S.I. Las Vegas afsnit hver dag, det er slut, nu er der kun de nye afsnit om tirsdagen (?):


Det kan være du har ret.

Det er i hvert fald noget rod, hvis du spørger mig.
Det kan da ikke give tilfreds seere.

Fra jeg fik øjnene op for CSI (= da jeg fik recorder, og de begynde at sende CSI fra afsnit 1) er jeg nu nået til afsnit 83. Her stopper de så tilsyneladende midt i en sæson, og sender nu fra afsnit 118.
Da der da trods alt er lidt sammenhæng og et kronologisk forløb i CSI er jeg da ikek interesseret i at begynde at se afsnit 118, så CSI er nu sat på standby indtil de kommer til afsnit 84 igen (hvilket man kunne forestille sig ville betyde at de begyndte helt forfra).
Da de i sommer sendte de 3 første sæsoner af CSI gik de direkte over til at sende CSI Miami fra afsnit 13.
Så den serie er følger jeg heller ikke med i, før de starter med afsnit 1 igen engang.

CSI er de så lige begynd på med afsnit 1, så den kan jeg følge nu, men ifølge den oversigt du, Thorvald har postet mangler afsnit 5, 8 og 9.

Også ganske forvirende at de springer fra at kalde den CSI: New York til C.S.I. NY og nogle gange mangler afsnitsangivelsen.

Jeg bruger TV2's online programoversigt, og ved disse skift i titel forsvinder den som tilføjet til mine foretrukne.

De lavede et lignende stunt med CSI, der gik fra at hedde C.S.I til C. S. I.

Lige lidt galde til jer alle.

Så må vi se, hvornår jeg kan komem videre med at optage CSI fra afsnit 84, hvornår CSI MIami begynder forfra, og om de kan finde ud af at sende CSI NY i en lige række.

Mvh Michael



Redigeret af Maggerholm
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2006 kl. 14:36

Ja, det er jo lidt forvirrende!

Nu interesserer jeg mig kun for CSI Las Vegas, i programoversigter blot kaldet CSI - eller rettere C.S.I., så mit liv er (en lille smule) nemmere end dit, Maggerholm.  Men jeg har dog også andre serier at holde styr på (bl.a. Baywatch, der også pludselig skiftede fra om eftermiddagen til om natten).



Redigeret af Thorvald
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Maggerholm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-April-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 1677
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2006 kl. 14:43
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Ja, det er jo lidt forvirrende!

Nu interesserer jeg mig kun for CSI Las Vegas, i programoversigter blot kaldet CSI - eller rettere C.S.I., så mit liv er (en lille smule) nemmere end dit, Maggerholm.  Men jeg har dog også andre serier at holde styr på (bl.a. Baywatch, der også pludselig skiftede fra om eftermiddagen til om natten).



Ja, jeg har nu indtryk af, at du har nok serier at holde styr på.

Men du har jo så til gengæld 3 recordere at optage på.

Jeg render nogle gang ind, i at to ting der gerne skulle gemmes overlapper hinanden, og så er det jo for en gangs skyld rart, at kanalerne genudsender i et væk nogle gange.

Til det kan jeg da lige nævne en sjov ting.
TV2's genudsendelse af 24 Timer er faktisk at foretrække.
Der kommer rulletekterne nemlig med, istedet for at de skal "zoome ind", fortælle om næste program, gøre opmærksom på SMS konkurrence, og hvad de ellers mener der er vigtigt for os seere.

Mvh Michael


Redigeret af Maggerholm
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
Til top
Maggerholm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-April-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 1677
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2006 kl. 11:49
Forvirringen fortsætter.

Det var i hvert fald ikke afsnit 3 af CSI: NY de sendte igår kl 20.

Det var vist afsnit 4.

Man skal jo åbenbart til at optage alt der står CSI på, og så sortere det fra man har fået optaget.

Nemt skal det ikke være.

Mvh Michael
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu