recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV-lyd på Philips MX2500
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTV-lyd på Philips MX2500

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ziggy99 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 21-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: TV-lyd på Philips MX2500
    Sendt: 28-Januar-2006 kl. 17:30

Hej Alle

Jeg er lidt af en newbie ud i hjemmebiograf anlæg og har købt en Philips mx2500 i Føtex.

Problemet er at jeg ikke kan få nogen af højtalerene til at fungere ved tv kiggeri. Alle højtalere virker ved DVD afspillning.

Jeg har tilsluttet til tv (Sharp)  med scartkabel og efterfølgende også prøvet RCA ledning fra tv til DVDén...men uden held.

Jeg har oprindelig købt det til brug for en AlfaView fladskærm som jeg modtager i nær fremtid... og tænkte at købe uden sidehøjtalere.

Jeg er nu i tvivl om jeg overhovede kan få lyden til t virke  på den nye skærm og om lydanlægget er defekt eller jeg  har overset noget.

Er der nogen der har et bud eller løsning på mit problem ville jeg blive super glad

Ziggy99

 

 

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2006 kl. 17:44

 

 På reciveren er der, eller må være et Phono Input mærket f.eks AUX, hvis du fra TV lydudgangen tilslutter et kabel til det Input og vælger det på Inputfunktionen, så skulle det virke. Når du får lyd fra DVD vælger du jo også DVD for at få lyd. Angående Alfaview se denne tråd Hvorfor skal det være så svært?  http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=9229&P N=1&TPN=100



Redigeret af Radiomanden
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu