recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til TV som monitior
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til TV som monitior

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Colt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-November-2010
Status: Offline
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til TV som monitior
    Sendt: 31-Januar-2011 kl. 23:07
Dav..

Søger lidt hjælp ang. ny skærm jeg overvejer at købe som fast PC monitior da jeg har sendt mit UE46c6005 tilbage da der var alt alt for meget respons tid samt clouding på..


Jeg overvejer stærkt: LG 47LE850N eller 8500 importet da der er meget at spare i den serie..

Årsagen er klart / kun at den skulle kun have 1ms i respons tid..

Er der nogen der har nogen erfaringer med TV til pc og noget jeg bør være ekstra opmærksom på ??

Er helt klar over det skal være LCD eller LED da det bliver meget statiske billeder.. Men skal bruge noget i 45+ størrelsen som også er hurtigt nok til at kunne tåle lidt FPS spil osv. i ny og næ..

Håber på lidt konstruktiv hjælp og evt. forslag.

Er meget interesseret i om det 1ms - er det rette mål for ikke at få den form for "slide delay på mus og aim i fps spil"

Skal lige siges jeg har solgt 3x 24's Samsung Syncmaster spille skærme for nettop at få dette form for setup.. Da de fyldte for meget på bordet.. Og hele meningen er at få dette tv/monitior op på vægen.
TV: Samsung PS50C7705c / UE46C6005c / LE40A557 / LG 50PK950n + Soundbar + 5:1 Bose
PC: i7 920 C0 / LGA1366 / 285GTX + 480GTX / 6GB DDR3 / 2x Intel SSD Raid 0 / Tagan 850W / 46* led as monitor
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu