recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Windows 7 lukker pludselig ned !!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWindows 7 lukker pludselig ned !!

 Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
Ghump Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-August-2010
Status: Offline
Point: 92
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2011 kl. 12:26
Batterier får et lille shock hver gang du sætter dem til. Og det er det der slider dem ned. Om man lader helt op eller kun 5 minutter ad gangen har ikke så meget at sige - det der tæller er hvor mange gange det bliver sat til opladeren.
 
Normalt er der kun 6 måneders garanti på batterier, og ud fra denne tråd kan de fleste også regne ud hvorfor. Intet batteri kan holde til at blive sat til opladeren 10 gange om dagen over 2 år.  Det hører under almindelig slidtage, og du har bare "valgt" at slide hårdere på dit.
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4937
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2011 kl. 17:34
Oprindeligt skrevet af urup urup skrev:

For en god ordens skyld har jeg lige scannet computeren ekstra grundig og norton fandt ikke noget nævneværdigt.


Det er virkelig ikke så svært et problem som det bliver gjort til.

Hvis computeren fejler når den er på batteri men ikke på strøm, så er det med 99% sikkerhed ikke softwaren.

Det kan være strømforsyningen, det kan være et defekt motherboard og det kan være et defekt eller opbrugt batteri.

Du skal tage en backup og samle alle stumper og levere dem ind til reparation inklusiv din strømforsyning.

Prøv evt. at spørge om de har en låne bærbare, selvom jeg ikke tror at det er tilfældet. Nogle forsikringer garanterer en lånebærbar.

Efter 3 uger får du den tilbage fra Fona hvor maskinen enten virker eller ikke virker.
Hvis den ikke virker, så er det Fona vejen indtil 3. forsøg hvor du skal kræve pengene retur. Thumbs Up
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 456
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu