recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken internetudbyder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilken internetudbyder

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
opzouten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 907
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2011 kl. 14:15
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 
 Der bliver leveret et modem, hvortil du så kan tilslutte en Router, eller en PC, modemmet er så låst til PCens eller routerens Mac adresse. Skal der på et tidspunkt så bruges andet udstyr på Modemmet, skal det resættes til ny Mac adresse.

De fleste routere der sælges i dag , har mulighed for at specificere (spoofe) MAC-adressen på WAN-interfacet. På den måde slipper man for at gen-registrere. 
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 1758
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2011 kl. 14:19
Oprindeligt skrevet af K32A K32A skrev:

Ja det har jeg læst - og hvad så ? :)

Jeg spørger om deres router er noget værd. Her tænker jeg på portforwarding p2p osv.

Jeg skriver netop, at jeg IKKE har tænkt mig at bruge anden router, end den der medfølger :)

EDIT: tak for link
Edit2: Har bestilt yousee nu. Ville være sikker på jeg ikke fik noget fra zyxel igen.


En måde at undgå at P2P vælter ens router på ingen tid skulle være at man går ind og begrænser "sessions" så der ikke bliver skabt mange tusinde.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu