recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Får ikke mails hvergang der opdateres
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFår ikke mails hvergang der opdateres

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2011 kl. 08:58
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

...igen fik jeg besked om det første nye indlæg, men ikke nr. 2 - og havde ikke besøgt tråden i mellemtiden - så for mit vedkommende i denne tråd så holder teorien meget godt, men det kan selvfølgelig være tilfældigt...
Når du skriver besøgt er det så besøgt eller skrevet indlæg? Bare så jeg kan tjekke mønstret.
 
BS
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2011 kl. 09:04

Tipsens teori kunne godt passe med mit mønster...... Det er dog en uheldig indstilling for mit vedkomne da jeg ofte følger med i en tråd og indlæg over push e-mail når jeg ikke lige har tid til at komme til computeren. Ved denne indtilling kan dette ikke lade sig gøre mere. Jeg håber det er en indstilling der bliver tilbagestillet.

 
BS
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2011 kl. 10:57
Oprindeligt skrevet af Bschmidt Bschmidt skrev:

Når du skriver besøgt er det så besøgt eller skrevet indlæg? Bare så jeg kan tjekke mønstret.
Det har for mit vedkommende blot krævet en visning af den pågældende tråd.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2011 kl. 11:55
Der er ikke noget mønster hos mig. I nat, var der i en tråd kommet 2 mails, og så var der gået lang tid og så fik jeg en igen. Så jeg synes ikke der er noget mønster over det.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2011 kl. 12:16
Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

Men i har vel en leverandør som kan yde support på forum softwaren. I markedsfører jo at i har 750.000 besøg med 270.000 unikke besøgende, så jeg gætter på i har en supportaftale med jeres SW leverandør


Hvor meget er det nu lige at i betaler? Smile

Det er drive et webserver setup som vi har er i selv selv en større udskrivning. Hvis vi også skulle have onsite support, på alle komponenter (og der er en del!) så tør jeg slet ikke tænke på udgifterne.

Så nej. Jo, vi kan stille spørgsmål til deres support. Men resten hviler på os. Og lige det med emails, er jo en lang kæde af systemer hvoraf flere er udenfor vores kontrol. Det gør det sværere at "fejlsøge" på.

  /Lars



Redigeret af Lars - 21-Februar-2011 kl. 12:21
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2011 kl. 12:20
Hej Alle

Det var som Tipsen havde gættet. En ny funktion i forummet, så der kun sendes én email ud efter hvert besøg til et forum emne.

Ideen bag er at undgå blacklistning i spam filtre. Noget der sker jævnligt, fordi de mange tusinde mails som sendes ud for hver ny post, anses som muligt spam.

Jeg har dog slået det fra indtil videre, så alle emails sendes ud igen. Men vi vil holde øje med om det giver os andre problemer.

  /Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2011 kl. 12:22
Thumbs Up
BS
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2011 kl. 12:34
Jeg skulle lige til at skrive at min teori ikke holdt vand længere da jeg havde modtaget notifikation kl. 12.20 og 12.22 - men det er så fordi funktionen er slået fra igen :-)
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2011 kl. 18:08
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

Men i har vel en leverandør som kan yde support på forum softwaren. I markedsfører jo at i har 750.000 besøg med 270.000 unikke besøgende, så jeg gætter på i har en supportaftale med jeres SW leverandør


Hvor meget er det nu lige at i betaler? Smile
Vi betaler ved at bidrage med viden (=tid), så en masse mennesker besøger sitet, således at i kan markedsføre jer med et stort antal besøgende (=Annoncekroner)

Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

¨
Det er drive et webserver setup som vi har er i selv selv en større udskrivning. Hvis vi også skulle have onsite support, på alle komponenter (og der er en del!) så tør jeg slet ikke tænke på udgifterne.

Hvem har snakket om onsite. Det jeg mente var en aftale, hvor man kunne ringe til firmaet der leverer forum SW, og spørge "Hør nu her, hvorfor kommer der ikke mails ud?", og svaret ville så være noget i retning af "har i husket at slå den der switch fra?"
 
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu