recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DLNA/UPnP
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDLNA/UPnP

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Emne: DLNA/UPnP
    Sendt: 25-Maj-2011 kl. 17:24
Oprindeligt skrevet af Bric Bric skrev:

iMediashare
jeg bruger denne mellem mine forskellige enheder, det smarte i denne er jo at du kan sende fra Maskine A til maskine B, som ikke alle apps vil men primært kun fra telefon til anden. så helt ok app til formålet og virker perfekt. selv hurtig søgning af youtube klip og så få dem smidt op på tv't istedet.
 
Til top
Bric Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 121
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2011 kl. 22:01
2 nye

2player

iMediashare

Ikke for alvor nået at teste nogen af dem endnu.

Mvh
Cirb
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2011 kl. 11:12
mht plugplayer, den bruger jeg en del på min iPhone, og havde også problemer med den ikke altid kørte kontinuerligt, dette løste jeg dog med at køre med nedenstående indstillinger, så hvis det er lignende problemer med den staller du oplever skal du måske kigge efter dem.
 
Mvh

René
Til top
Bric Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 121
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2011 kl. 10:32
En tråd om DLNA/UPnP afspillere og kontrollere.

Min telefon er en legend. Mediaplayer en WD TV live hub (twonky fra fabrikken) og NAS en WD My Book World 2TB.  Router ASUS RTN16.

Har fundet 3 på marked indtil videre.

Twonky - Gratis. Umiddelbart det mest færdige produkt. Fin funktionalitet, nydeligt interface, men taber ind imellem kontakten til min mediaplayer og/eller NAS, og har svært ved at genskabe den - uden at jeg genstarter hele telefonen. Kan ikke holde en playliste kørende mellem NAS og WD TV - hvert enkelt nummer skal startes seperat :( Problemet forsvinder hvis musikken er onboard på Legend eller WD Live Hub.

UPnPlayer -Gratis. Fint produkt. Mere stabilt end Twonky. Finder NAS og afspiller hurtigere end Twonky. Stadig under udvikling og interfacet kan være lidt svært at finde rundt i, og er ikke så færdig pudset, som Twonkys. Samme problem med playlister, som twonky

Plugplayer - Pay app, nydeligt interface men jeg har meget svært ved at få den til virke - enten kan den finde min NAS eller også er det galt med WDén; og når den først er kørt fast er telefonen nødt til at genstartes for at få den til at prøve påny....

Hvad har i erfaringer ? Har i fundet andre (og bedre) programmer derude ?
Er der nogen der har fundet et program, der inkluderer internetradio ?

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu